تیزر پشت صحنه فیلم دارکوب؛

مهناز افشار به خاطر فرزندش کتک خورد/ببینید

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۰۵:۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۲۶۶۵۹
مهناز افشار به خاطر فرزندش کتک خورد/ببینید
اولین تیزر پشت صحنه فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی منشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ چندی است سازندگان فیلم های سینمایی برای تبلیغات خود اقدام به انتشار تیزرهایی از پشت صحنه این فیلم ها می کنند. سازندگان فیلم سینمایی «دارکوب» نیز که از 9 روز پیش اکران خود را آغاز کرده است اولین تیزر پشت صحنه خود را منتشر کرد.

فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی و نویسندگی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند.

مهناز افشار، سارا بهرامی، هادی حجازی‌فر، نگار عابدی، جمشید هاشم‌پور، امین حیایی و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. سارا بهرامی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن و جمشید هاشم پور سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد را برای ایفای نقش در این فیلم از سی و ششمین دوره جشنواره فجر دریافت کردند.

در خلاصه داستان «دارکوب» آمده است: این فیلم داستان زنی معتاد است که همسرش او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده‌است. مهسا زن معتاد که به او دروغ گفته شده‌است که فرزندش مرده، متوجه می‌شود کودکش زنده است. پی‌گیری‌های زن برای پس‌گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید او به وجود می‌آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز