از شبکه دو سیما؛

«پدر» بعد از جام جهانی می‌آید/ببینید

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۳:۵۸
کد خبر: ۷۲۶۸۲۸
«پدر» بعد از جام جهانی می‌آید/ببینید
شبکه دو سیما با آغاز پخش تیزرهای سریال «پدر» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی، از نزدیکی زمان پخش این سریال خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این سریال که با طرح و فیلمنامه ای از عنقا در زمستان سال گذشته کلید خورد، بنا بود در ماه مبارک رمضان به عنوان سریال ویژه شبکه دو روی آنتن برود اما با تغییرات کنداکتور این شبکه پیش از رمضان، در نوبت نمایش ماند.

پخش تیزر «پدر» از شنبه شب در شبکه دو سیما آغاز شده و با شروع این سریال مهدی سلطانی با گذشت بیش از یک سال در حالی که محبوبیت او با ایفای نقش هاشم خان در سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» دو چندان شده، با کاراکتر جدیدی این بار به تلویزیون برمی‌گردد.

ساخت این سریال که بنا بود در ماه مبارک رمضان در ۳۰ قسمت روی آنتن برود، پس از منتفی شدن پخش رمضانی اکنون به پخش از تلویزیون نزدیک شده است.

علیرضا قربانی خواننده تیتراژ «پدر» است و مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ریحانه پارسا، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سیدحسام میثاق و بیژن امکانیان بازیگران آن هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز