قصه گویی برای کودکان در فرهنگسرای کار و تعاون؛

قصه ها را با صدای بازیگر تئاتر بشنوید

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۵:۳۸
کد خبر: ۷۲۶۹۴۵
قصه ها را با صدای بازیگر تئاتر بشنوید
سوسن مقصودلو گوینده و بازیگر با سابقه تئاتر به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان،روز سه شنبه 19 تیرماه در فرهنگسرای کار و تعاون برای بچه‌ها قصه می گوید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب گفت: دنیای کودک و نوجوان تغییر کرده است و در آستانه پیوستن به دنیایی دگرگون و متفاوت قرار دارد؛ به دنبال متفاوت شدن خواسته ها، انگیزه ها، احساسات، عواطف، و سؤال های آن ها، اولین نشانه های جدی تعالی و کمال کودک و نوجوان است. از این رو نویسندگان عرصه ادبیات کودک و نوجوان خود را آماده می کنند که با تلاش همه جانبه خویشتن را تقویت و بیش از پیش تجهیز نمایند تا بتوانند به خواسته های به حق کودک دیروز و نوجوان امروز پاسخی درخور و شایسته بدهند.

او ادامه داد: به همین مناسبت ،فرهنگسرای کار و تعاون در نظر دارد جلسه قصه گویی با حضورهنرمند و کارشناس حوزه  کودک ونوجوان سوسن مقصود لو مدرس، گوینده و بازیگر پرسابقهٔ تئاتر، سینما و تلویزیون ایران  را برگزار کند.

علاقه مندان می توانند برای شرکت روز سه شنبه 19 تیرماه ساعت 17 به نشانی: بزرگراه یادگار امام جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76 فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:66029060 تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز