واکنش رامبد جوان به صحبت های فرح بخش؛

سند ندارید دهانتان را ببندید!

۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۰:۱۳
کد خبر: ۷۲۷۱۲۸
سند ندارید دهانتان را ببندید!
رامبد جوان با انتشار فیلم کوتاهی در صفحه شخصی‌ خود به شایعات درباره هزینه‌های صرف شده «خندوانه» و صحبت های محمدحسین فرح بخش واکنش نشان داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ صحبت های حسین فرح بخش که اخیرا منتشر شد باعث واکنش های بسیاری شد، رامبد جوان هم به صحبت های این تهیه کننده سینما درباره تهیه کننده برنامه خندوانه و همچنین شایعاتی که درباره پشت پرده مالی «خندوانه» مطرح شده بود در صفحه شخصی خود با انتشار فیلمی واکنش نشان داد.

رامبد جوان در فیلم منشر شده در صفحه شخص اش گفت:

«درباره «خندوانه» برخی اوقات، بعضی ها صحبت هایی می کنند و ما را به جاهایی نسبت می دهند که اصلا جای حرف زدن و جواب دادند من را ندارد، اما چند وقت پیش عزیزی در سینما حسین آقای فرح بخش حرفی راجع به من و از زبان من زد که تا حدی غلط و دروغ و نامردی بود و نتوانستم جواب ندهم.»

او ادامه داد: «حسین آقا! ای بزرگ من در سینما! سید علی احمدی یک تهیه کننده کار درست و برادر و عزیز دوست من در «خندوانه» است و ۲۴ سال است که کار رسانه و تهیه کنندگی می‌کند و کارش را عالی انجام می دهد، در تمام این دو سال به کمک گروهش باهم «خندوانه» را جلو بردیم، باید برای چیزهایی که گفتی در یک جا عذرخواهی کنی.»

رامبد جوان با بیان اینکه گفته بودند پشت صحنه «خندوانه» زد و بند است و با رانت پیش می رودف اظهار کرد: «اگر سند داری نشان دهید و اگر ندارید دهن تان را ببندید. باید بگویم تمام هزینه های «خندوانه» از اسپاسنر برنامه تأمین می شود و ریالی از تلویزیون گرفته نمی شود که به عنوان بودجه تلویزیون و بیت المال باشد. اسپانسر هزینه های «خندوانه» را نیز به تلویزیون میدهد و تلویزیون پول ما را می دهد، ما هیچ دخالتی در امور مالی و اسپانسر نداریم.»

او در پایان گفت: «خواهش می کنم از این به بعد با سند حرف بزنید و دیگران هم با سند گوش کنند و حرف بزنند، باور کنید «خندوانه» برای شادی مردم ساخته می شود و اگر میخواستیم پول در بیاریم، سکه خرید و فروش می کردیم و برج و ساختمان می ساختیم، ما برای سینما و حرفه خودمان کار می کنیم.»

 

نظر شما