سردار منتظرالمهدی در بازدید از پشت صحنه سریال «گشت ویژه»؛

جای خالی پلیس مهربان در سیما

۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۷:۲۶
کد خبر: ۷۲۷۱۸۰
جای خالی پلیس مهربان در سیما
سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا و سردار محمدرضا مقیمی رییس پلیس آگاهی ناجا از پشت صحنه فصل جدید سریال «گشت ویژه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت بازدید کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در نشستی که پس از این بازدید با حضور سردار مقیمی، سردار منتظرالمهدی و همچنین جمعی از عوامل سریال از جمله سعید پروینی تهیه کننده، مهرداد خوشبخت کارگردان، برزو ارجمند، فرهاد قائمیان و امیررضا دلاوری بازیگران و همچنین جمعی از عوامل سریال پلیسی «گشت ویژه» برگزار شد درباره مراحل تولید این مجموعه و همچنین مسایل مالی تلویزیون صحبت شد.

سردار مقیمی در جریان این نشست با اشاره به بعضی از فیلم و سریال ها با بیان اینکه گاهی اتفاقاتی می بینیم که سطح پلیس را تنزل می دهد، گفت: میزان جرایم در این سال ها افزایش پیدا کرده اما آیا تعداد نیروهای پلیس هم به همین میزان افزایش پیدا کرده است؟ البته سواد علمی و حتی تجهیزات پلیس پیشرفت کرده است اما باید اتفاقات دیگری هم رخ دهد تا فرهنگ جامعه تغییر کند. فقط پلیس با جرم کار نمی کند جامعه شناس و روانشناس هم باید پای کار بیاید. از طرفی باید به گونه ای بنویسیم و بازی کنیم که به بیننده القا کنیم که عواقب کارش در ارتکاب جرم چیست.

سردار منتظرالمهدی هم در این نشست با اشاره به اینکه سریال های پلیسی به ویژه ژانر کارآگاهی و اکشن همیشه مورد توجه است گفت: برای تولید این سریال هم من توصیه کردم هرآنچه اکسسوار و تجهیزات لازم است در اختیار عوامل سریال قرار بگیرد. باید در سریال ها یک پلیس هوشمندِ مقتدر و در عین حال مهربان نمایش داده شود. همچنین سریال ها، هوشیارسازی، آگاه سازی و آموزش را در دستور کار خود قرار دهند و آموزش ها مبتنی بر درمان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز