اکران فیلم مستند «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» در مونیخ؛

دیپلماسی سینمایی در آلمان

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۳:۲۴
کد خبر: ۷۲۷۶۹۳
دیپلماسی سینمایی در آلمان
فیلم مستند «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» ساخته بهتاش صناعی ها و مریم مقدم در مونیخ به نمایش در می آید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم مستند «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در پنجمین جشنواره فیلم های ایرانی مونیخ به روی پرده خواهد رفت.

این جشنواره از ۱۱ تا ۱۵ جولای (۲۰ تا ۲۴ تیرماه) با مدیریت منتقد آلمانی سیلویا بائر در کشور آلمان برگزار خواهد شد. در این جشنواره علاوه بر فیلم «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» فیلم های «خوک» ساخته مانی حقیقی، «نفس» ساخته نرگس آبیار، «طبل» ساخته کیوان کریمی، «مو» و «شماره ۱۷ سهیلا» هر دو ساخته محمود غفاری، «لرد» ساخته محمد رسول اف و «قبل از انقلاب» ساخته دن شادوی و «وقتی که خداوند به خواب می رود» ساخته تیل شاودر محصول آمریکا و آلمان به نمایش در می آیند.

این جشنواره در برنامه های جنبی خود نمایشگاه عکس سینمای ایران، کتاب خوانی امیرحسن چهل تن، سخنرانی دکتر مریم پالیزبان و یک کنسرت موسیقی دارد.

«دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» پیش از این موفق به دریافت تندیس بهترین فیلم از جشنواره سینما حقیقت (هنر و تجربه)، تندیس بهترین فیلم مستند از جشن سینمایی حافظ، جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم پراگ و مستند منتخب جشنواره فیلم گوتنبرگ سوئد شده است.

این فیلم همچنان پس از دو سال برای انتشار در نسخه نمایش خانگی و اکران اینترنتی در انتظار پروانه نمایش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز