عکس های شب عباس کیارستمی در شهر رم برگزار شد؛

ایتالیا میزبان کیارستمی

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۳:۵۳:۱۴
کد خبر: ۷۲۷۷۳۴
ایتالیا میزبان کیارستمی
دوشنبه شب 9 جولای 2018 (18 تیرماه) دومین «شب بخارا» در شهر رم به همت انجمن «الفبا» برگزار شد با حضور برخی چهره های فرهنگی و هنری ایرانی و خارجی با محوریت عباس کیارستمی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در برنامه «شب بخارا» در رم که با نام عکس های شب کیارستمی برگزار شد، تیتزیانا بوچیکو، روزنامه نگار و فعال هنری ایتالیایی حضور داشت که به مدت 8 سال در ایران در روابط فرهنگی ایتالیا و ایران نقش به سزایی داشت.

از دیگر مهمانان این برنامه می توان به؛ جونا آندرآ ناتزارو، روزنامه نگار، منتقد هنری و مسئول هفته نامه بین المللی ونیز و داور مسابقات در فستیوال های مختلف از جمله فستیوال «سینما حقیقت» تهران در سال 2014، اردلان نبوی نژاد، سینماگر ایرانى مقیم ایتالیا، دستیار سابق آنجلوپولوس و دستیار فعلى پائولو سورنتینو، الیزا رِزِگوتی، تولید کننده و تدوین کننده نمایشگاه کلکسیون عکس های جاده و برف سفید کیارستمی در موزه ملی سینمای تورینو، غزل شاکری، بازیگر، طراح صحنه و طراح داخلی اشاره کرد.

در این مراسم دو پیام ویدئویی از علی دهباشی و بابک کریمی نیز پخش شد.

همچنین در این برنامه دو فیلم مستند «مرا به خانه ببر»، فیلم کوتاهی از عباس کیارستمی و «76 دقیقه و پنجاه ثانیه با عباس کیارستمی» به کارگردانی سیف الله صمدیان، که در فستیوال 2017 ونیز شرکت داشتند به نمایش درآمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز