چگونه می‌توان بی‌اعتمادی را از بین برد؛

بی اعتمادی مردم به رامبد جوان روی آنتن

۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۲۸۵۰۸
بی اعتمادی مردم به رامبد جوان روی آنتن
یک خانم در پی تماس رامبد جوان در برنامه خندوانه برای دریافت جایزه به او اعتماد نکرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پنج‌شنبه شب در برنامه خندوانه برنده قرعه‌کشی پژو 206 خانمی بود که رامبد جوان با او تماس گرفت.

به رغم اینکه او خودش را معرفی کرد و اعلام کرد که شما برنده 206 آلبالویی هستید اما با این حال خانم جوان نمی‌پذیرفت و می‌گفت شما شوخی می‌کنید. حتی رامبد جوان از اتاق فرمان برنامه‌اش خواست تا موسیقی برنامه را پخش کنند تا شرکت کننده به اطمینان برسد اما این اتفاق رخ نداد و خانم برنده 206 گوشی را به همسرش داد.

این مسئله باعث شد که رامبد جوان بگوید چرا این همه به هم بی‌اعتماد شده‌ایم. سوالی که در برنامه قابل بررسی و آسیب‌شناسی است و می‌توان آن را از زوایای مختلف تحلیل و بررسی کرد که چرا جایگاه تلویزیون امروز باید در محلی باشد که تماشاگر و حتی برنده مسابقه در مقابل آن مقاومت کند اتفاقی که در برنامه عادل فردوسی پور(2018) هم بارها رخ داد و حتی موضوع پربازدید فضای مجازی شد.

در یک بررسی میدانی به دنبال این هستیم که ریشه این بی‌اعتمادی را جست‌و‌جو کنیم و به این نتیجه برسیم که این بی‌اعتمادی تنها به رسانه مرتبط می‌شود یا ریشه در ذهنیت مردم و اصولا مخاطبان رسانه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز