تازه ترین آمار فروش فیلم های در حال اکران؛

هزارپا چشمک زد، تگزاس کشید پایین

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۰:۰۹
کد خبر: ۷۲۹۰۳۳
هزارپا چشمک زد، تگزاس کشید پایین
بر اساس آخرین آمار فروش فیلم های در حال اکران در سینماهای کشور فیلم سینمایی تگزاس در صدر جدول فروش قرار دارد و فیلم سینمایی «مرداد» در انتهای این جدول است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم های کمدی همچنان در سینماهای کشور یکه تازی می کنند و فیلم «هزارپا» با 8 روز اکران در سینماهای کشور همانطور که پیش بینی شده بود تا به حال بسیاری از رکوردهای سینمای ایران را جا به جا کرده است.

فیلم سینمایی «تگزاس» ساخته به کارگردانی مسعود اطیابی که به مدت 10 هفته سرنشین فروش هفتگی سینماهای کشور بود با شروع اکران فیلم «هزارپا» در رتبه دوم فروش هفتگی قرار گرفت، اما در مجموع فروش با 12 میلیارد و 150 میلیون تومان با در اختیار داشتن 65 سالن پس از 86 روز اکران در صدر جدول فروش قرار دارد. این فیلم نسبت به هفته گذشته با کاهش سالن سینما مواجه بوده است.

فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی در حالی که وارد هفته دوم فروش شده است تا امروز با فروش 4 میلیارد و 680 میلیون تومانی پس از 10 روز از شروع اکران و 120 سالن سینما، در حالی که سینماهای کشور دو روز تعطیل بود در رتبه دوم فروش قرار گرفته و همانطور که گفته شد با فروش هفتگی 2 میلیارد و چهارصد میلیون تومانی توانست هم رکورد دار فروش هفتگی شود و هم جایگاه اول فروش هفتگی را از «تگزاس» بگیرد.

فیلم سینمایی «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی نیز با فروش 4 میلیارد و 300 میلیون تومانی رتبه سوم جدول فروش را در اختیار دارد. این فیلم با در اختیار داشتن 87 سالن سینما، 72 روز از اکران خود را پشت سر گذاشته است.

در جدول فروش کل به ترتیب فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان پس از 72 روز اکران و 41 سالن سینما با فروش 3 میلیارد و 400 میلیون تومانی در رتبه چهارم، فیلم سینمایی «چهار راه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی با فروش 3 میلیارد و 350 میلیون تومانی پس از 72 روز اکران و در اختیار داشتن 36 سالن سینما در رتبه پنجم، فیلم سینمایی «دشمن زن» ساخته کریم امینی با فروش 2 میلیارد و 200 میلیون تومانی پس از 30 روز اکران در 100 سالن سینما در رتبه ششم، فیلم سینمایی «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا با داشتن 59 سالن سینما پس از 23 روز و با فروش 1 میلیارد و 350 میلیون تومان در رتبه هفتم قرار دارند.

در نیمه دوم جدول فروش هم فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی با فروش 850 میلیون تومانی در 16 روز و با در اختیار داشتن 72 سالن در رتبه هشتم، فیلم سینمایی «به وقت خماری» ساخته محمدحسین لطیفی هم پس از 16 روز اکران در 75 سالن سینما با فروش 570 میلیونی در مقام نهم، فیلم سینمایی «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی با فروش 420 میلیونی پس از 16 روز و در 90 سالن سینما در رتبه دهم، فیلم سینمایی «در وجه حامل» ساخته بهمن کامیار پس از 30 روز و در 17 سالن سینما با فروش 180 میلیونی در رتبه یازدهم، فیلم سینمایی «شماره 17 سهیلا» ساخته محمود غفاری با فروش 100 میلیون تومانی پس از 23 روز اکران در 10 سالن سینما در رتبه دوازدهم و در نهایت فیلم سینمایی «مرداد» به کارگردانی بهمن کامیار پس از ۹ روز اکران در 9 سالن سینما با فروش 35 میلیون تومانی در رتبه سیزدهم جدول فروش کل قرار گرفته است.

در هفته گذشته در جدول فروش هفتگی فیلم سینمایی «هزارپا» با فروش هفتگی 2 میلیارد و چهارصد میلیون تومان پس از 10 هفته به صدر نشینی «تگزاس» پایان داد و فیلم مسعود اطیابی با فروش هفتگی 500 میلیون تومانی به رتبه دوم سقوط کرد. در رتبه سوم جدول هفتگی فیلم «دشمن زن» با فروش هفتگی 266 میلیون تومانی قرار دارد. فیلم «دارکوب» هم با فروش هفتگی 242 میلیونی در رتبه چهارم قرار دارد و در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی هم فیلم «خجالت نکش» با فروش 185 میلیون تومانی قرار دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز