پس از گذشت دو هفته؛

اسکارلت جوهانسون از بازی در نقش یک ترنس انصراف داد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۲:۲۴
کد خبر: ۷۲۹۲۷۰
اسکارلت جوهانسون از بازی در نقش یک ترنس انصراف داد
اسکارلت جوهانسون بعد از اعتراض حامیان تراجنسیتی‌ها از بازی در نقش یک ترنسکشوال در فیلمی انصراف داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دو هفته پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اسکارلت جوهانسون بازیگر سرشناس هالیوودی در پروژه‌ای سینمایی با محوریت یک شخصیت ترنس (تراجنسیتی) بازی خواهد کرد، حالا این بازیگر 33 ساله تنها پس از گذشت دو هفته از ایفای این نقش انصراف داد.

نشریه ورایتی به نقل از یک منبع آگاه تایید کرده در پی اعتراض گسترده فعالان اجتماعی و گروه‌های حامی جامعه ترنس‌ها، جوهانسن تصمیم گرفته از همکاری با این پروژه و ایفای نقش دگرباش جنسی که شخصیت اصلی فیلم است خودداری کند.

بازیگر کاراکتر «بیوه سیاه» با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «درک فرهنگی ما از افراد ترنس رو به پیشرفت است و از زمانی که برای اولین‌ بار حضورم به عنوان بازیگر این پروژه را اعلام کردم، نکات زیادی درباره جامعه ترنس‌ها یاد گرفته‌ام و متوجه شدم این نقش را فکر نشده انتخاب کردم و باید توسط یک ترنس بازی شود.»

این پروژه سینمایی با عنوان «Rub and Tug» داستان شخصیتی واقعی به نام دانته تکس جیل را روایت می‌کند؛ سردسته یک گروه تبهکار که در سال‌های دهه 1970 و 1980 فعالیت داشتند. جیل همه عمرش را به عنوان یک ترنس زندگی کرد و این پرسش در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده که چرا یک بازیگر ترنس نباید برای ایفای نقش او انتخاب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز