بازیگران «چهارمین شنبه» معرفی شدند؛

خواننده‌هایی که بازیگر شدند/ خواننده خندوانه روی صحنه تئاتر

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۶:۰۵
کد خبر: ۷۲۹۶۰۷
خواننده‌هایی که بازیگر شدند/ خواننده خندوانه روی صحنه تئاتر
گروه بازیگران نمایش «چهارمین شنبه» به کارگردانی مهرداد کوروش نیا که از اول مرداد در تماشاخانه پالیز روی صحنه می رود، معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش چهارمین شنبه جدیدترین تجربه کارگردانی مهرداد کوروش نیا که به صورت مشترک توسط علی اصغری، ابراهیم گله دارزاده و کوروش نیا نوشته شده است، از اول مرداد در سالن شماره ۲ تماشاخانه پالیز روی صحنه می رود.

در این اثر نمایشی که روایتگر جمع شدن تعدادی هنرمند موسیقی در نقطه صفر مرزی و ناحیه‌ای جنگلی به منظور تشکیل یک گروه موسیقی و اجرا در خارج از کشور است، به ترتیب ورود به صحنه، هومن شاهی، مهدی صباغی، محمد اشکان فر، سروش قهرمانلو، سحر شاطری و فرهنگ سرخوش به ایفای نقش می پردازند.

در گروه بازیگران نمایش «چهارمین شنبه» حضور ۴ هنرمند عرصه موسیقی در کنار مهدی صباغی و محمد اشکان فر بازیگران تئاتر، تجربه ای متفاوت را رقم زده است.

سروش قهرمانلو عضو گروه موسیقی نیوش، از شاگردان ارشد استاد جلال ذوالفنون و مبدع سه تار الکتریک است که در نمایش «چهارمین شنبه» ۲ قطعه از آلبوم زمستان جدیدترین اثر گروه «نیوش» را نیز اجرا می کند. هومن شاهی عضو گروه بروبکس و خواننده اصلی برنامه تلویزیونی خندوانه است که آخرین تجربه وی در عرصه تئاتر حضور در نمایش «شرقی غمگین» است.

فرهنگ سرخوش نیز کارگردان و برنامه ساز تلویزیونی و نوازنده گیتار فلامینکو است که آهنگسازی تئاترهایی چون «بی بی بیدل» آزاده انصاری، «در خواب دیگران» نادر برهانی مرند، «گاهی آدم باید چشماش رو ببنده» سیاوش تهمورث و «شهر دوشیزگان» محمد حاتمی را در کارنامه کاری خود دارد.

سحر شاطری نیز که نوازنده درامز و کاخن است، همکاری با روزبه نعمت اللهی، نوازندگی در کنار زنده یاد ناصر چشم آذر، عصویت در «اینتر ارکستر تهران» به رهبری نادر مشایخی، عضویت در ارکستر بزرگ «دف نوازان جم» و عضویت در ارکستر کلاسیک «سرزمین خورشید» را در کارنامه کاری خود دارد.

نظر شما
پرونده ویژه