در استان قزوین برگزار خواهد شد؛

معرفی هیات داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد»

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۹:۵۲
کد خبر: ۷۲۹۶۸۰
معرفی هیات داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد»
هیات داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» معرفی شدند.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سید حسین فدایی حسین، کوروش سلیمانی و علی سلیمانی به عنوان داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه های مسجد» توسط دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

کوروش سلیمانی متولد 1352 در کرمانشاه است. وی فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی از دانشکده علوم پزشکی کرمانشاهو کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. سلیمانی از جمله بازیگرانی است که در فیلم های سینمایی چون «متولد ماه مهر» و  «اتوبوس شب» بازی کرده است.

سیدحسین فدایی حسین متولد 1345 در تهران نویسنده و کارگردان و مترجم و پژوهشگر شناخته شده در حوزه تئاتر کودک و نوجوان است که در این سال ها با ترجمه آثار پژوهشی و ترجمه در حوزه کودک و نوجوان چهره ای نام آشنا در این بخش بوده که با انتشار بیش از 40 عنوان اثر جایگاه ویژه ای در بین هنرمندان دارد.

علی سلیمانی متولد 1350 در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهراناست. سلیمانی سال گذشته با فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» در بخش ملی جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی «بچه های مسجد» به دبیری حمید نیلی در استان قزوین برگزار خواهد شد و تاریخ آن نیز بزودی توسط ستاد دبیرخانه جشنواره بزودی اعلام می‌شود.

نظر شما
پرونده ویژه