سریال کمدی «ساخت ایران۲»؛

تاخیر در ساخت ایران۲

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۸:۱۸
کد خبر: ۷۲۹۶۸۷
تاخیر در ساخت ایران۲
سریال کمدی «ساخت ایران۲» از جمله سریال‌های عرضه شده ماه‌های اخیر شبکه خانگی است. هشتمین قسمت این سریال سیزدهم تیرماه به شبکه خانگی عرضه شد و درحالی که گمان می‌شد نهمین قسمت سریال بیستم تیرماه به شبکه خانگی عرضه شود اما این اتفاق نیفتاد تا پرسش‌هایی متعدد درباره این تأخیر شکل گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ امیر پروین‌حسینی تهیه کننده «ساخت ایران۲» از دلایل فنی در عدم عرضه به موقع قسمت نهم یاد کرد و به سایت «نمایش خانگی» گفت: مشکلات فنی باعث شد هفته قبل عرضه سریال را نداشته باشیم ولی قسمت نهم چهارشنبه همین هفته ۲۷تیرماه توزیع خواهد شد و بعد از آن هم سعی خواهد شد سریال به صورت هفتگی عرضه شود.

پروین‌حسینی با بیان اینکه سریال در آخرین روزهای فیلمبرداری قرار دارد، ادامه داد: به لحاظ تولید مطابق برنامه جلو رفته‌ایم و کمی و کاستی نداریم و برای همین در هفته های آینده هم سریال سروقت توزیع می‌شود.

این تهیه کننده پیرامون روند صدور مجوز سریال بیان داشت: مجوز سریال به صورت قسمت به قسمت صادر می‌شود یعنی قسمت نهم مجوز می‌گیرد و به پخش می‌رسد و بعد قسمت دهم برای صدور مجوز بازبینی می‌شود و همین ترتیب برای قسمت های بعدی هم انجام می‌شود.

نظر شما
پرونده ویژه