برای نخستین بار در ایران خوانده می‌شود؛

گذری بر زندگی بدنام‌ترین متفکر جهان

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۶:۱۰
کد خبر: ۷۳۰۲۸۰
گذری بر زندگی  بدنام‌ترین متفکر جهان
«ماکیاوللی؛ هنر رعب و وحشت» عنوان نمایشنامه‌ای‌ است که به زودی با کارگردانی غلامرضا شهبازی و تهیه کنندگی سید مصطفی موسوی منش در عمارت نوفل‌لوشاتو خوانده می‌شود.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزری برنا؛ این درام تاریخی را رابرت کوهِن در سال 2004 نوشته و غلامرضا شهبازی خود آن را به فارسی برگردانده است.

رابرت کوهِن در «ماکیاوللی؛ هنر رعب و وحشت» با لحنی امروزی به زندگی نیکولو ماکیاوللی می‌پردازد. این نمایشنامه بر اساس کتاب «شهریار» نوشته‌ی ماکیاوللی شکل گرفته است. کتاب «شهریار» ماکیاوللی، پرخواننده‌ترین، جنجال‌بر‌انگیزترین و بدنام‌ترین اثر سیاسیِ جهان است.

در این نمایشنامه خوانی ،سجیه آشوری، پارسا پولادوند ،عماد جاویدپور، محمد حسنی،آرمین خوش نیک، سیمین دخت  شاکری ،غلامرضا شهبازی ،پونه عبدالکریم زاده و کامبیز منصف به عنوان نقش خوانان فعالیت دارند.

همچنین می توان سید مصطفی موسوی منش (تهیه کننده)،سهیل اللهیاری (آهنگساز و نوازنده)،نازنین فراهانی (مدیر روابط عمومی و ساخت تیزر)،سارا ندیمی (طراح پوستر وبروشور)،امیر محنتی،نگاره محمودی و آتوسا امینی (عکاس)و محمد حسنی (دستیار تهیه ) و آرین احمدی و شیما شامی (مدیران اجرایی) از دیگر عوامل این گروه نام برد.

نمایشنامه خوانی در روز شنبه 30 تیرماه 1397 ساعت 20:30 در سالن 1 عمارت نوفل لوشاتو برگزار خواهد شد. 

نظر شما