عسکر پور کارگردان سریال «رهایم نکن» در جلسه نقد؛

امیدوارم این جلسه نقد ختم به خیر شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۵:۵۸
کد خبر: ۷۳۰۳۹۹
امیدوارم این جلسه نقد ختم به خیر شود
نشست نقد و بررسی سریال «رهایم نکن» با حضور محمد مهدی عسکر پور نویسنده و کارگردان، علی پورکیانی تهیه کننده، امین تارخ و معصومه قاسمی پور بازیگران این مجموعه تلویزیونی و دکتر غلامرضا آذری استاد ارتباطات و جبار آذین منتقد در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجموعه تلویزیونی «رهایم نکن» که در ماه رمضان امسال از شبکه سه سیما پخش شد و یکی از سریال های پر طرفدار رمضان بود در فرهنگسرای رسانه با حضور عوامل این سریال، منتقدان، اصحاب رسانه و علاقه مندان این مجموعه تلویزیونی به بوته نقد گذاشته شد.

محمد مهدی عسکر پور نویسنده و کارگردان این سریال در ابتدای این نشست با بیان اینکه امیدوارم این جلسه ختم به خیر شود گفت: «برخی از این جلسات ختم به خیر نمی شود، امیدوارم این جلسه از این دست جلسات نباشد.»

او در ادامه بیان کرد: «آدم پرکاری نیستم. اگر حال مناسبی داشته باشم کار می کنم، اگر تلویزیون حال مناسبی داشته باشد ممکن است کار کنم و اگر هیچکدام حال مناسبی نداشته باشیم شاید سراغ سینما بروم شاید هم کار دیگری بکنم. ایده این سریال هم ایده تازه ای نیست و بر می گردد به زمانی که من مدیر خانه سینما بودم. در واقع این سریال اولویت سوم من از متن هایی بود که در آن دوران نوشتم.»

به زودی مشروح این نشست را در خبرگزاری برنا بخوانید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز