در جلسه نقد و بررسی سریال «رهایم نکن»؛

بگو مگوی امین تارخ با منتقد

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۳۰۵۹۲
بگو مگوی امین تارخ با  منتقد
در جریان نشست نقد و بررسی سریال «رهایم نکن» بین امین تارخ بازیگر سریال و جبار آذین منتقد سینما به صورت غیر مستقیم بگو مگویی رخ داد که در انتها با سوء تفاهم پیش آمده حل شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در جریان نشست نقد و بررسی سریال «رهایم نکن» در فرهنگسرای رسانه جبار آذین منتقد سینما با نقدی به شخصیت حاج رسول تولایی که نقش آن را امین تارخ در مجموعه تلویزیونی «رهایم نکن» بازی می کرد گفت: این شخصیت آن طور که باید پرداخته نشده بود و همه زاویه های شخصیتی آن دیده نشد.

این موضوع آغازی شد تا امین تارخ به این موضوع واکنش نشان دهد و با خطاب قرار دادن منتقدان گفت: منتقدان درکی از ساخت ندارند، اگر آن ها پای کار ساخت بیایند متوجه می شوند با چه مسائلی روبرو هستند، کما اینکه برخی از آن ها هم این اتفاق برایشان افتاد و رفتند و ساخت را به اهالی تولید واگذار کردند. او در ادامه گفت در نقد صداقت و عدالت داشته باشید.

پس از آن گفته های تارخ بهانه ای شد تا بقیه عوامل این سریال هم به این موضوع بپردازند و در جایی محمد مهدی عسکرپور کارگردان این سریال هم به آذین گفت: هنوز سه قسمت از سریال نگذشته که منتقدان شروع به نقد سریال کردند. او مستقیم به آذین گفت: این رفتار حرفه ای نیست که شما سریال ما را دوریال خواندید.

در ادامه و در انتهای این برنامه جبار آذین گفت: من هیچگاه به سریال شما توهین نکردم و این شیطنت رسانه ای بود که از صحبت های من بد برداشت کردند و این حرف را تیتر کردند. به نظر من منتقد همیشه در کنار هنرمندان است تا هر دو گروه بتوانند به جامعه خدمت کنند.

تارخ هم در پایان خطاب به آذین گفت: روی صحبت من تنها با شما نبود، شما سال هاست که در این عرصه فعالیت دارید، روی سخن من با کلیت منتقدان است که ارزش کارها را زیر سوال می برند و نقد را تنها در قلع و قمع کردن کارها می دانند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز