«جاودانگی» نامزد ۱۱ جایزه جشنواره عشق شد؛

ایرانی ها گوی سبقت را در عشق ربودند

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۵۶:۲۹
کد خبر: ۷۳۰۷۷۳
ایرانی ها گوی سبقت را در عشق ربودند
فیلم سینمایی «جاودانگی» به کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در ١١ بخش درفستیوال «عشق» کاندیدشد. این فیلم در 24 جولای (2 مرداد ماه) در بورلی هیلز آمریکا اکران می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی «جاودانگی» به کارگردانی مهدی فرد قادری که پیش از این در جشنواره های «رم» ایتالیا، «تک پلان» کرواسی، «هانوی» ویتنام، «جوگجا» اندونزی و «ترانسیلوانیا» رومانی و جشنواره مونیخ آلمان حضور داشته‌است، در جدیدترین حضور بین‌المللی‌اش در بخش مسابقه جشنواره «عشق» لُس‌آنجلس آمریکا حضور خواهد داشت.

«جاودانگی» پلان- سکانس 145دقیقه‌اى است که مهدی فرد قادری در سه بخش بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شده است.

همچنین مارال فرجاد، بازیگر این فیلم نیز به خاطر بازی در نقش یک مادر، برای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره «عشق» آمریکا نامزدشد.

این جشنواره از ٢٤ تا ٢٧ جولای(٢ تا ٥مرداد)در بورلی هیلز ،ایالت کالیفرنیا برگزار میشود. فیلم هایی از کشورهای استرالیا، پرو، کانادا، بلژیک، امریکا، آلمان، فرانسه و ... حضور دارند.

تمام اتفاقات این فیلم در شبی بارانی در قطار رُخ می‌دهد و به قصه زندگی ۶ خانواده در واگن‌های مختلف قطار می‌پردازد که با جا به جایی زمان روایت می‌شود.

آنا نعمتی، فقیهه سلطانی، علیرضا استادی، مارال فرجاد، سودابه بیضایی، اتابک نادری، میثاق زارع، رویا فلاحی، بیتا عالمی، امیرحسین شریعتمداری، علی ابدالی، آرمان آریانسب، مهسا کامیابی، یاسر جعفری، سهیل برخورداری، امید شاه مرادی، محمدرضا برادران، امید منصور فلاح، عسل رمضانی و منوچهر علیپور در «جاودانگی» به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی هم در این جشنواره نامزد دریافت ٦ جایزه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز