اولین تیزر «مواجهه» رونمایی شد؛

نیوشا ضیغمی: آخ که تو چه کردی با من/ ببینید

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۲۹:۵۸
کد خبر: ۷۳۰۷۷۹
نیوشا ضیغمی: آخ که تو چه کردی با من/ ببینید
فیلم سینمایی مواجهه به کار گردانی سعید ابراهیمی فر از هفته آینده در گروه سینمای هنر و تجربه اکران می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی «مواجهه» به کارگردانی و نویسندگی سعید ابراهیمی‌فر و تهیه‌کنندگی ایرج تقی‌پور سال ۱۳۸۳ ساخته شده است و تنها نمایش آن در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۸۴ بود و مدت ۱۴ سال اجازه نمایش نداشت.

حمیدرضا پگاه، نیوشا ضیغمی، ستاره اسکندری، مریم مقدم، آرش آصفی، قربان نجفی، پانته‌آ پناهی‌ها، ارسلان عبدالهی، هوتن مکری، اردشیر کاظمی، محمد شجاعی، حمید میهن‌دوست، تینا چرخچیان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اشیاء بیشتر از مردم دوام می آورند. دو چاقو پس از نزدیک به یکصد سال بار دیگر با هم مواجهه می کنند. کسی چه می داند، شاید این مواجهه باز هم ادامه یابد، شاید هم این قصه همین جا خاتمه یابد.

نویسنده و کارگردان: سعید ابراهیمی‌فر، تهیه‌کننده: ایرج تقی‌پور، سرمایه‌گذار: عادل یراقی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین: عادل یراقی، طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان، صدابردار: مهران ملکوتی، موسیقی: سعید شهرام، دستیار اول کارگردان: محسن شریفی، عکاس: مریم مقدم،علی اتحاد، مشاور رسانه ای: علی زادمهر عوامل «مواجهه» هستند.

نظر شما