دلیل پخش نشدن مجموعه «تاریکی شب، روشنایی روز» در خبرگزاری برنا بررسی می شود؛

سریالی که به دلایل نامعلوم پخش نمی شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۲:۰۱
کد خبر: ۷۳۱۲۲۷
سریالی که به دلایل نامعلوم پخش نمی شود
وضعیت پخش سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» هنوز در ابهام قرار دارد و باتوجه به اینکه ساخت این مجموعه تلویزیونی سال گذشته به پایان رسیده است، همچنان منتظر دریافت نوبت پخش از تلویزیون است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجموعه تلویزیونی «تاریکی شب، روشنایی روز» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل، ابتدا قرار بود آذرماه 96 روی آنتن تلویزیون برود، اما این اتفاق نیافتاد و تا امروز چندین بار تاریخ پخش این سریال تغییر کرده است و هنوز زمان پخش آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که این سریال از کیفیت مناسبی برخوردار است و یکی از سریال های خوب این سال های تلویزیون است. حال با توجه به این که تلویزیون در حال حاضر تعداد سریال های آماده پخش زیادی ندارد، باعث تعجب است که چرا این سریال پشت در پخش تلویزیون مانده است.

حجت قاسم زاده اصل پیش از این در سال 92 مجموعه تلویزیونی «یادآوری» را روی آنتن تلویزیون داشت که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

خبرنگار برنا در حال پیگیری این موضوع است که چرا این سریال همچنان منتظر پخش مانده است.

فرهاد قائمیان،‌ سام کبودوند، سیدمهرداد ضیایی، فرزین صابونی، احسان امانی، مائده طهماسبی، بهاران بنی‌احمدی، بهرام ابراهیمی، روزبه حصاری، مهرداد ضیایی، ناصر ممدوح، پرویز پورحسینی و امیرحسین مدرس بازیگران سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» هستند.

داستان این سریال در دو برهه زمانی گذشته و حال اتفاق می‌افتد. این سریال داستان زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند. بیش از ۷۰ درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و ۳۰ درصد از ماجرا در گذشته رخ می‌دهد. بهنام طریقت به همراه همسرش در گذشته دانشجوی پزشکی بودند که فعالیت سیاسی هم داشتند.

عوامل این سریال نویسنده و کارگردان: حجت قاسم زاده اصل، تهیه کننده: مجید رضا بالا، مشاور تهیه کننده: محمدرضا تختکشیان، مدیرتصویر برداری: سهیل نوروزی، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: مه لقا ناقد، گریم: مجید اسکندری، صدا: منصور شهبازی، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، منشی صحنه: فاطمه سیدی، گروه کارگردانی: آریانا قاسم زاده اصل، علیرضا رمضانی، دستیار اول صحنه: علی شایانفر، آهنگساز: سعید ذهنی، صداگذار: علی علویان، مدیر تولید: داود معدنی، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، برنامه ریز: توماج نورایی، جلوه ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه های ویژه کامپیوتری: حسن پیله‌ور، تدوین: پرهام وفایی و عکاس: امیر کوروش اعرابی هستند.

مجموعه تلویزیونی «تاریکی شب، روشنایی روز» برای شبکه یک سیما تولید شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز