امیر پور رحمانی در گفت و گو با برنا؛

«آسمان هوای باران دارد» به صدا گذاری رسید/ نگران محتوای سریال هستم!

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۷:۳۲
کد خبر: ۷۳۱۲۳۸
«آسمان هوای باران دارد» به صدا گذاری رسید/ نگران محتوای سریال هستم!
با پایان تدوین 15 قسمت از سریال «آسمان هوای باران دارد» کار صدا گذاری سریال آغاز می شود.

امیر پوررحمانی تهیه کننده سریال آسمان هوای باران دارد در گفت و گو با برنا خبر از پایان تدوین کل سریال و مراحل فنی 15 قسمت از این مجموعه داد و افزود: به زودی کار صدا گذاری این سریال آغاز خواهد شد.

او ادامه داد: نگران بخش هایی از محتوای سریال هستم، امیدوارم در مونتاژ و نحوه پرداخت در مراحل فنی مرتفع شود. احساس می کنم این مجموعه به رغم حساسیت و وسواس بسیاری که روی محتوا و منویات قصه داشتم و معتقدم سریال بایستی جنبه های آموزشی و اعتقادیش موازی و هم راستا با دغدغه های نظام باشد، اما در برخی لحظات این اتفاق آنطور که باید نیافتاده است و این مسئله این روزها تمام ذهن من را درگیر کرده است. به زودی در گفت و گوهایی مفصل آن چه را نیاز است مخاطبان رسانه ملی و مدیران و سیاست گذاران محترم سازمان از اتفاقات رخ داده در روند تولید این مجموعه بدانند، خواهم گفت.

سریال «آسمان هوای باران دارد» در پاییز 96 کلید خورد و در تیرماه امسال در 30 قسمت و با 100 لوکیشن به پایان رسید. هنوز زمان پخش این سریال مشخص نشده است، اما پور رحمانی معتقد است نیمه دوم سال زمان مناسب تری برای پخش این مجموعه است چراکه مخاطبان با تمرکز بهتری این سریال را خواهند دید. این مجموعه تلویزیونی برای شبکه یک سیما تولید شده است.

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

داستان این سریال قصه خانواده ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگ شان در مقطع دکترا راهی تهران می شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می شوند که دستمایه قصه های این سریال است.

سریال «آسمان هوای باران دارد» فصل دوم سریال «آسمان همیشه ابری نیست» ساخته سعید عالم زاده با طرحی از امیر پورحمانی تهیه کننده این دو مجموعه است که در سال 89 از شبکه یک سیما پخش شد.

امیر-پوررحمانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز