از یازده مرداد در سالن انتظامی خانه هنرمندان؛

«آپ آرت مان» پیش فروش می شود

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۱:۴۱
کد خبر: ۷۳۲۰۳۸
«آپ آرت مان» پیش فروش می شود
نمایش کمدی اجتماعی «آپ آرت مان» به کارگردانی امیر شاه علی مرداد ماه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش کمدی اجتماعی «آپ آرت مان» نوشته سپیده قربانی و با کارگردانی امیر شاه علی از ۱۱ مرداد ماه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می شود.

محمدرضا ایمانیان، غزل میرزایی، فائقه شلالوند، سهیل بابایی، مهناز مهدی زاده و امیر شاه علی در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند.

این نمایش که در ششمین جشنواره تئاتر شهر نیز حضور داشت با نگاهی طنز به برخی مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه امروز می پردازد. نمایشنامه این اثر نیز چندی پیش در مراسم جایزه اکبر رادی به عنوان یکی از متون برگزیده معرفی شده و همچنین در جشنواره تئاتر شهر نامزد چند جایزه بوده است.

در خلاصه این اثر آمده است: توی خونه خودشون خوش نشستن که یهو با اومدنش بعضی‌ها دلشون هوایی می‌شه و بعضی‌های دیگه هم فیلشون یاد هندستون می‌کنه و خلاصه کار دست خودشون می‌دن. راستی چرا همیشه بدترین راه بهترین جواب می‌ده؟؟!!!

نمایش «آپ آرت مان» از یازدهم مرداد ماه روی صحنه می رود و پیش فروش اینترنتی بلیت این اثر از روز یکشنبه ۳۱ تیرماه همراه با تخفیف های ویژه آغاز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز