؛مجموعه فیلم‌های کوتاه تابستانه؛

هشتک ساعت چهار در هنر و تجربه

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۳:۳۲
کد خبر: ۷۳۲۶۰۵
هشتک ساعت چهار در هنر و تجربه
مجموعه فیلم‌های کوتاه تابستانه فیلم کوتاه از هفته دوم مرداد ماه اکران می‌شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ جلسه هم اندیشی کارگردانان مجموعه فیلم‌های کوتاه نوروزی و فیلم‌های در شرف اکران کوتاه تابستانه با مدیر گروه «هنر و تجربه» برگزار شد.

با توجه به اکران مجموعه فیلم‌های کوتاه نوروز، کارگردانان این فیلم‌ها به همراه کارگردانان فیلم های کوتاهی که قرار است اکران شود، با حضور جعفرصانعی مقدم (مدیرعامل سینمای هنر وتجربه) و امیرحسین علم الهدی، جلسه هم اندیشی برای تداوم موفقیت اکران مجموعه فیلم های کوتاه برگزار کردند.

در این جلسه کاوه مظاهری کارگردان فیلم کوتاه «روتوش» و آرین وزیر دفتری کارگردان فیلم «هنوز نه ....» از تجارب اکران فیلم های کوتاه نوروز سخن گفتند و دلایل موفقیت های این فیلم ها را در اکران برشمردند.

این فیلمسازان  ضمن استقبال از اتفاق نمایش فیلم های کوتاه در دوره جدید نمایش سینمای هنر و تجربه بر هم افزایی بین فیلمسازان ، سینمای هنر و تجربه و نمایندگان و علاقمندان این نوع سینما در شهرهای مختلف تاکید کردند.

مجموعه فیلم‌های کوتاه تابستانه فیلم کوتاه از هفته دوم مرداد ماه به اکران سراسری درخواهند آمد.

«سایه فیل» ساخته‌ی آرمان خوانساریان، «هشتک ساعت چهار» ساخته عاطفه محرابی، «تناوب» ساخته علی خوشدونی فراهانی، «سکوت» ساخته مشترک فرنوش صمدی و علی عسگری،«باران آهسته می بارد» ساخته سعید نجاتی،«مارلون» ساخته درناز حاجی ها فیلم هایی هستند که قرار است از هفته دوم مرداد ماه به نمایش در آیند.

نظر شما