بهترین فیلم جشنواره جهانی زنگبار؛

«ماجان» بهترین فیلم در جشنواره ای جهانی شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۵:۵۷
کد خبر: ۷۳۲۸۸۵
«ماجان» بهترین فیلم در جشنواره ای جهانی شد
فیلم سینمایی «ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد در بیست و یکمین جشنواره جهانی فیلم «زنگبار» جایزه بهترین فیلم کشورهای دهو را از آن خود کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی «ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد، نویسندگی لیلا لاریجانی و تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور موفق شد جایزه بهترین فیلم کشورهای دهو را در جشنواره فیلم زنگبار دریافت کند.

مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، بابک انصاری، بهنوش بختیاری به همراه بازیگر نوجوان محمد مهدی احدی و بازیگران خردسال، عرفان برزین و سارا میرایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «ماجان» روایتگر قصه زوجی است که با چالش بزرگی در مواجه با فرزند خود روبرو هستند.

جشنواره جهانی زنگبار، از جمله رویداد فرهنگی و هنری مهم در شرق آفریقاست، که هر ساله پذیرای آثار هنری از بیش از ۶۰ کشور دنیاست که بیست و یکمین دوره این جشنواره از هفتم تا پانزدهم ژوئیه (شانزدهم تا بیست و چهارم تیرماه) در کشور تانزانیا برگزار شد و «ماجان» در بخش اصلی مسابقه جشنواره با ۱۹ فیلم دیگر از کشورهای آلمان، کنیا، ایتالیا، تانزانیا، عربستان و ... به رقابت پرداخت.

فیلم کوتاه «آر یو والیبال» ساخته محمد بخشی و فیلم‌های سینمایی؛ «گلنسا» ساخته ستار چمنی‌گل و «وقتی پروانه شدم» ساخته آرش زارع هم به نمایندگی از ایران در این رویداد حضور داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز