پس از عیادت جمشید مشایخی؛

کوروش تهامی هم وارد حاشیه شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۳:۳۸
کد خبر: ۷۳۳۱۹۴
کوروش تهامی هم وارد حاشیه شد
کوروش تهامی از کاربران اینستاگرامی به شدت انتقاد کرد.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون به کسانی که در فضای مجازی نسبت به انتشار تصویر این بازیگر با جمشید مشایخی فحاشی کردند، تاخت و در گفت و گویی ابراز کرد: کسانی که خودشان رفتار درستی ندارند و همیشه کارهای نامربوط انجام می دهند به من می گویند چرا در این حال با آقای مشایخی عکس گرفتی.

او اضافه کرد: من آدم سطحی نیستم و در طول بیست و چندی سال خودم را ثابت کرده ام پس اگر کاری می کنم حتما فکری پشت آن وجود دارد. اگر عکسی منتشر کرده ام برای این است که هنرمندان متوجه شوند و به ملاقات بروند تا امثال جمشید مشایخی خدایی نکرده فکر نکنند که فراموش شده اند.

تهامی به بانی فیلم گفت: در عکسی که در ملاقات از جمشید مشایخی از من گرفته اند حتی نام بیمارستان هم وجود دارد اما ناگزیر نامش را حذف کردم تا آرامش استاد مشایخی به هم نریزد.

او در پایان عنوان کرد: اگر دقت کنید به آدم هایی که چنین ایراداتی می گیرند متوجه خواهید شد که چه افرادی هستند. من بارها کسانی را دیدم که در مورد زندگی و یا لباس ظاهری یک هنرمند نظرات به شدت وقیحانه ای می دهند ولی وقتی به خود آن شخص رجوع کنید حیرت زده خواهید شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز