پرسشگری از آینده ی سازمان سمت؛

امشب سازمان "سمت" در «زاویه»

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۳:۱۷
کد خبر: ۷۳۳۳۰۱
امشب سازمان سمت در «زاویه»
شهریار زرشناس و محمد ذبیحی مهمانان امشب (3 مرداد) برنامه «زاویه» خواهند بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ چهارمین قسمت از سری جدید مجله علوم انسانی «زاویه»، چهارشنبه سوم مرداد با موضوع «پرسش از آینده سازمان سمت» ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در این برنامه حبیب الله رحیم پور مجری کارشناس بخش مناظره با مهمانان این هفته «شهریار زرشناس» پژوهشگر و استاد علوم انسانی و «محمد ذبیحی» سرپرست سازمان انتشارات سمت بر سر آینده این موسسه به گفتگو می نشیند.

هر کسی که پایش را در دانشگاه‌های ایران گذاشته باشد، کتاب‌های کم‌وبیش یک‌شکلی را به دست گرفته و خوانده که از سمتِ سمت به دستش رسیده است. سازمانی که بیش از 2060 کتاب درسی و کمک‌درسی دانشگاهی نوشته و بیش از 38 میلیون کتاب را روانۀ دانشگاه‌های کشور کرده است.

سمت از سال 1363 تا امروز راه پرپیچ‌وخمی را آمده تا آن که ناگهان در 19خرداد1397، به یک پیچ تند رسید؛ روزی که زنده‌یاد دکتر احمد احمدی را از دست داد و از فردای آن روز، ناچار شد راه را بدون پدر ادامه دهد.

برنامه امشب «زاویه» قصد دارد تا به پرسشگری از آینده ی "سمت"و سیاست ها و برنامه ریزی های جدید آموزشی این سازمان،  با حضور کارشناسان بپردزاد.

اخبار هفتگی حوزه علوم انسانی، گزارشی از رخداد‌های مهم این حوزه، اخبار مطبوعات و دانشگاه‌ها از دیگر بخش های این مجله علوم انسانی است.

سری جدید برنامه «زاویه» به تهیه کنندگی علی خواجه، سردبیری محمدجواد قنبری و با اجرای علیرضا سمیعی با تغییرات کلی در ساختار، گرافیک و دکور برنامه چهارشنبه ها ساعت 21  به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز