فصل تازه «من و شما» با آرش ظلی پور؛

مجری تلویزیون خداحافظی نکرده برگشت

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۳۵:۰۱
کد خبر: ۷۳۳۷۴۱
مجری تلویزیون خداحافظی نکرده برگشت
آرش ظلی پور که پیش از این قرار بود از شبکه شما به شبکه سه سیما بیاید و یک برنامه جذاب داشته باشد بر اساس نظر مدیران شبکه شما این اتفاق نیفتاد و قرار است فصل سوم برنامه «من و شما» از شبکه شما(استان‌ها) با اجرای آرش ظللی پور روی آنتن برود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سری جدید «من وشما» به زودی و طی چند روز آینده از شبکه شما پخش خواهد شد. فصل سوم این برنامه نیز مانند گذشته با همان تیم قبلی و به تهیه کنندگی هادی قندی و با اجرای آرش ظلی پور روی آنتن خواهد رفت. این درحالی است که پیش از این برخی رسانه ها از حضور رضا رشیدپور و فرزاد حسنی خبر داده بودند که آنطور که پیداست مدیران شبکه شما و تهیه کننده برنامه ترجیحشان به حضور ظلى پور بوده است.روز شنبه هم دکتر قاسمی مدیر شبکه در کنفرانس خبری نام آرش ظلی پور را به عنوان مجری قطعی فصل سوم من و شما اعلام کرد. 

گفتنی است این برنامه با انجام گفتگوهای چالشی در فصل های گذشته با ستاره ها و چهره های شاخصی نظیر علی نصیریان، حامد بهداد، هنگامه قاضیانی، رضاکیانیان، میلاد کی مرام، رامید جوان، هومن سیدی و... نگاه مخاطبان را جذب و توانست در مدت کوتاهی به یکی از برنامه های پربیننده تلویزیون تبدیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز