آخرین ساخته احمدرضا معتمدی پاییز می آید؛

سوء تفاهم هانیه توسلی و پژمان جمشیدی

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۶:۲۸
کد خبر: ۷۳۴۳۳۰
سوء تفاهم هانیه توسلی و پژمان جمشیدی
فیلم سینمایی «سوءتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی پس از تغییر در نسخه نمایش داده شده در جشنواره فجر، برای دریافت پروانه نمایش مجدد اقدام کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی «سوء تفاهم» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه کنندگی جلیل شعبانی که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت با تغییراتی که در نسخه نمایش آن داده شده است منتظر دریافت پروانه نمایش مجدد است.

به گفته تهیه کننده این فیلم پس از دریافت پروانه نمایش نسخه تغییر یافته «سوء‌تفاهم»، برای اکران پاییزی آن اقدام خواهد شد.

مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، اکبرعبدی، مهدی فخیم زاده و آرش نوذری بازیگران فیلم سینمایی «سوء تفاهم» هستند.

قصه فیلم «سوء تفاهم» ماجرای یک گروگان‌گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوء تفاهم» یا توهم است؛ و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می‌آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان‌گیری نیز به پیش می‌رود و ...

فیلم سینمایی «سوءتفاهم» به کارگردانی و نویسندگی  احمدرضا معتمدی و تهیه کنندگی جلیل شعبانی به دلیل ژانر تلفیقی آن که  ژانرهای تریلر روان‌شناختی، کمدی و فلسفی را شامل می شود، نظرات مختلفی را به خود اختصاص داده است. ابتدای فیلم با جمله‌ای از ژان بودریار فیلسوف فرانسوی آغاز می‌شود.

از عوامل این فیلم می توان به تهیه کننده: جلیل شعبانی، نویسنده و کارگردان: احمدرضا معتمدی، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم و سارا سمیعی، چهره پرداز: مهرداد میرکیانی، صدابردار: مهران ملکوتی و مدیر تولید: پیمان جعفری نام برد. «سوء تفاهم» محصول سازمان اوج است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز