این برنامه سری ۳ و ۴ و ۵ و ۶ هم دارد؛

بازدید مدیر شبکه نسیم از مرحله قرعه کشی فینالیست های «کودک شو»

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۰:۱۴
کد خبر: ۷۳۴۶۶۱
بازدید مدیر شبکه نسیم از مرحله قرعه کشی فینالیست های «کودک شو»
حضور همزمان ۲۲ خانواده فینالیست این سری از «کودک شو» در استودیو برنامه، با بازدید مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه این مسابقه همراه بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ خانواده هایی که طی ۲۲ هفته از بین شرکت کنندگان متعدد به مرحله پایانی مسابقه «کودک شو» راه پیدا کردند روز گذشته در استودیو برنامه گرد هم آمدند.

این گردهمایی با حضور محمد احسانی مدیر شبکه نسیم همراه بود و وی ضمن شنیدن حرفهای مردم، در مرحله قرعه کشی ترتیب حضور فینالیستها در برنامه شرکت کرد.

وی همچنین در سخنانی اظهار کرد: من سال های آخر خدمت خود را پشت سر می گذارم و تا به حال برنامه های زیادی ساخته و دیده ام اما برنامه هایی از جنس «کودک شو» ذی قیمت هستند؛ برنامه هایی که عوامل اثرگذار آن خود مردمند بسیار مغتنم هستند.

وی با تاکید بر تاثیری که خانواده های شرکت کننده بر مخاطبان می گذارند، ادامه داد: در برخی خانواده ها که روابط سردی حاکم است برخوردهای گرم شما برایشان الهام بخش است. به هر حال اگر مشکل و اختلافی از آن ها حل شود شما در این ثواب شریک هستند.

مدیر شبکه نسیم خطاب به فینالیست ها و دست اندرکاران برنامه با بیان اینکه به اینجا آمدم تا از نزدیک ببینمتان و به شما تبریک بگویم، در پایان گفت: من اعتقاد دارم «کودک شو» علاوه بر یک برنامه تلویزیونی یک خانواده است که باید آن را حفظ کرد و سری سه و چهار و پنج و شش هم خواهد داشت. ان شاءالله این برنامه الگو باشد.

سری دوم این برنامه به کارگردانی رضا مهران فر و تهیه کنندگی رضا نصیری شهرضایی و ابوذر پورمحمدی روزهای پایانی تولید و پخش خود را پشت سر می گذارد و به زودی برنده یک دستگاه آپارتمان در برنامه مشخص خواهد شد.

«کودک شو» با اجرای پژمان بازغی شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ و جمعه ها ساعت ۲۰ از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

73d28a07-23e3-45a1-bef7-2790f4ebfe4c

نظر شما