پخش سریال شبکه سه باز عقب افتاد؛

شرایط خاص تلویزیون بعد از محرم وصفر

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۰:۲۸
کد خبر: ۷۳۴۸۰۷
شرایط خاص تلویزیون بعد از محرم وصفر
پخش مجموعه تلویزیونی «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی باز هم عقب افتاد و به بعد از محرم و صفر موکول شد. تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی اوایل خردادماه به پایان رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی که گفته شده بود بعد از جام جهانی روی آنتن شبکه سه می رود باز هم پخش نشد.

به گفته سید مرتضی فاطمی تهیه کننده «شرایط خاص» با توجه به شرایط موجود و صلاحدید شبکه سه، تصمیم بر این شده است که پخش این سریال به بعد از محرم و صفر موکول شود.

تازه‌ترین سریال کمدی تلویزیون با زوج هنری کامبیز دیرباز و بهرام افشاری، مجموعه‌ای پربازیگر و پرلوکیشن است که در بیش از ۱۰۰ لوکیشن اصلی و فرعی در تهران و حومه جلوی دوربین رفته است.

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور و اسدالله یکتا ترکیب بازیگران سریال تلویزیونی «شرایط خاص» را تشکیل می‌دهند.

سریال «شرایط خاص» یک کمدی قصه‌گوی موقعیت است که بخشی از این موقعیت با جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می‌دهد. این مجموعه نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز