در «منطقه مالی» هیسپان بررسی می شود؛

برزیل و تجارتی نو: طلا

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۹:۲۱
کد خبر: ۷۳۵۳۲۸
برزیل و تجارتی نو: طلا
برنامه «منطقه مالی» هیسپان تی وی با اجرای «ادواردو نودا» این هفته به نقش «طلا» در اقتصاد جهانی اشاره دارد.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه اقتصادی « منطقه مالی» با اجرای «ادواردو نودا» در مادرید ضبط و تهیه می شود و هر هفته به یک موضوع مهم اقتصادی دنیا و بیشتر کشورهای آمریکای لاتین که مردم آن کشورها را درگیر خود کرده اشاره دارد.

بر اساس گزارش این هفته «منطقه مالی»، پنجمین کنفرانس کشورهای BRICS (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) اخیرا در برازیلیا برگزار شده است که در آن به اهمیت تداوم دفاع از رقابت و مبارزه با شیوه های انحصارطلبی کشورهای عضو Brics تاکید شده است. در روزهای اخیر، کار این گروه با اعلام ساخت یک سیستم معاملاتی طلای متحد تقویت شده است.

نمایندگان کشورهای BRICS امکان ایجاد یک سیستم جامع تجارت طلا در چارچوب این موسسه و از طریق ارتباطات دوجانبه را در نظر گرفته اند. در سال 2015 کشورهای Brics تصمیم به تاسیس بانک توسعه جدید به عنوان جایگزینی برای بانک جهانی و صندوق بین المللی پول گرفتند. BRICS  رقمی معادل 20 درصد از تولیدات ناخالص داخلی در سراسر جهان را شامل می شود.

 برنامه اقتصادی «منطقه مالی» به تهیه کنندگی واحد برنامه های هیسپان تی وی، سه شنبه ها ساعت 20:30 به وقت تهران پخش و ساعت 4:30 چهارشنبه بازپخش خواهد شد.

نظر شما