از فراز الوند میزبان فراز کمالوند/رونمایی از لوگو برنامه

سنگ تمام از فراز الوند برای روز خبرنگار

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۶:۰۳
کد خبر: ۷۳۶۶۹۳
سنگ تمام از فراز الوند برای روز خبرنگار
به مناسبت در پیش بودن ۱۷ مرداد «روز خبرنگار»، برنامه از فراز الوند این هفته با موضوع «خبر و خبرنگار» و بررسی جایگاه و تاثیراخبار بر افراد جامعه به روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کارشناسان و افراد با تجربه حوزه خبر، خبرنگاران حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ... مهمانان این هفته برنامه از فراز الوند با موضوع «خبر و خبرنگار» خواهند بود.

فراز کمالوند سرمربی تیم اکسین البرز روز شنبه ۱۳ مرداد مهمان این برنامه است و کارشناس برنامه پیرامون موضوع این هفته با این مربی به گفتگو خواهد پرداخت.

در این هفته گزارش و گفتگوهایی از آقایان حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان تیم های ملی و همچنین خانم الناز رکابی بانوی سنگنورد مدال آور ایران پخش خواهد شد.

"الناز رکابی" از سال ۸۰ در رشته سنگنوردی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر یکی از نام‌آوران این رشته در ایران است. کسب دو مدال طلا و برنز در رشته‌های بولدرینگ و سرطناب در رقابت‌های سنگ نوردی کاپ آسیا در کشور چین از آخرین افتخارات بانوی سنگنورد ایران است.

لازم به ذکر است مجله تصویری صبحگاهی "از فراز الوند " کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو سیما است که از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با بررسی زوایای مختلف یک موضوع مشخص در طی هفته، هر روز ساعت ۷:۳۰ صبح به صورت زنده مهمان منازل بینندگان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز