در ادامه سریال «لیسانس ها»؛

فوق لیسانسه ها در راه است

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۴:۱۱
کد خبر: ۷۳۶۹۲۰
فوق لیسانسه ها در راه است
«فوق لیسانسه ها» در ادامه «لیسانسه ها» ساخته می شود

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سروش صحت درباره آخرین وضعیت ساخت سری جدید «لیسانسه‌ها» گفت: این مجموعه طنزی براساس روایت‌های واقعی و ملموس مشکلات جامعه بود و مردم با جای‌جای این سریال همزادپنداری می‌کردند. همین جدیت در پیگیری مخاطبین باعث شد تا سری جدید این طنز را به تحریر نگارش درآوریم اما دیگر نامش «لیسانسه‌ها» نیست و با «فوق ‌لیسانسه‌ها» به شبکه سه می‌آییم.

وی تأکید کرد: «فوق‌ لیسانسه‌ ها» در ادامه دو فصل قبلی است و روزهای پایانی نگارش را سپری می‌کند. فصل سوم پاییز جلوی دوربین می‌رود، ان‌شاالله همه بازیگران فصل‌های قبلی حضور خواهند داشت، شاید هم به تناوب کاراکترها و شخصیت‌های جدید سریال، بازیگرانی به پروژه اضافه شوند.

سروش صحت با بیان اینکه «لیسانسه ‌ها» را مردم باور کردند، چون با بسیاری از شخصیت‌ها و مشاغل در روایتی واقعی شوخی شد، تصریح کرد: بعد از سریال «شمعدونی» فکر می‌کردم با چه چیزی می‌توان شوخی کرد؟ آنقدر دست و پای کارگردان در ساختن کمدی تلویزیونی، بسته است که فکر کردم دیگر طنز نسازم و به سراغ ملودرام اجتماعی بروم. به همین خاطر در «لیسانسه‌ها» به این نتیجه رسیدم روایت جدید را درباره همین دلخوری‌ها و عدم وجود ظرفیت‌های بالای انتقادپذیری جامعه، قصه «لیسانسه ‌ها» را جلو ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز