جدیدترین آمار فروش فیلم های روی پرده؛

«کاتیوشا» خوب شروع کرد

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۰:۱۱
کد خبر: ۷۳۶۹۸۱
«کاتیوشا» خوب شروع کرد
فیلم سینمایی «هزار پا» شاید تا آخر هفته جاری رکورد پر فروش ترین فیلم سینمایی ایران را بزند. این فیلم تا امروز پس از 4 هفته پرفروش ترین فیلم سینمایی امسال شده است و راه چندانی تا پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران ندارد. فیلم سینمای «کاتیوشا» هم که جزو فیلم های طنز امسال است در هفته اول فروش خود آمار خوبی از خود به جا گذاشت و با فروش 370 میلیونی رکورد خوبی از خود به جا گذاشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در تازه ترین آمار فروش فیلم های روی پرده فیلم سینمایی «هزارپا» همچنان پیشتاز است و این فیلم تا امروز با فروش 18 میلیارد و 865 میلیون تومان فروش پس از 4 هفته در صدر جدول فروش فیلم های امسال و همچنین با فروش 4 میلیارد و 241 میلیون تومان فروش هفتگی با افت فروش 700 میلیونی همچنان در صدر جدول فروش هفتگی سینماهای ایران قرار دارد.

رتبه دوم جدول فروش کل به فیلم سینمایی «تگزاس» اختصاص دارد، این فیلم که 15 هفته از اکران آن می گذرد، فروش 13 میلیارد و 834 میلیون تومانی داشته است. «تگزاس» هفته گذشته با فروش 396 میلیون تومانی در رتبه سوم جدول فروش هفتگی قرار دارد، این فیلم از ابتدای اکران خود فروش هفتگی چند صد میلیونی داشته است و با توجه به اکران طولانی استقبال از این فیلم ادامه دارد.

فیلم سینمایی «خجالت نکش» سومین فیلم پرفروش از فیلم های در حال اکران است. این فیلم فروش 4 میلیارد و 535 میلیون تومانی داشته است و هفته سیزدهم اکران خود را پشت سر گذاشته است. «خجالت نکش» در جدول فروش هفتگی با 53 میلیون تومان در جایگاه دهم قرار دارد. فیلم سینمایی «دشمن زن» در رتبه بعدی قرار دارد این فیلم پس از 7 هفته اکران 2 میلیارد و 733 میلیون فروش داشته است. در جدول فروش هفتگی هم این فیلم با فروش 216 میلیونی جایگاه ششم را دارد.

فیلم سینمایی «دارکوب» رتبه بعدی جدول فروش کل را با فروش  یک میلیارد و 546 میلیون تومان در اختیار دارد. «دارکوب» با فروش 218 میلیون تومانی در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی قرار دارد. «خاله قورباغه» این روزها وضعیت فروش بهتری را نسبت به هفته های اول اکران دارد. این فیلم با فروش یک میلیارد و 513 میلیون تومان در رتبه ششم فروش کل قرار دارد، اما با فروش 406 میلیون تومانی در هفته گذشته به رتبه دوم جدول فروش هفتگی صعود کرده است و تنها فیلمی است که در هفته گذشته افزایش فروش هفتگی را تجربه کرده است.

در ادامه جدول فروش کل «دلم می خواد» با یک میلیارد و 463 میلیون تومان فروش، «به وقت خماری» با یک میلیارد تومان فروش قرار دارند.

هفته گذشته نیز اولین هفته ای بود که دو فیلم «کاتیوشا» و «من دیوانه نیستم» روی پرده سینماها بودند و «کاتیوشا» عملکرد بهتری نسبت به «من دیوانه نیستم» داشت. فیلم سینمایی «کاتیوشا» به کارگردانی علی عطشانی در اولین هفته اکران خود با فروش 370 میلیونی رکورد نسبتا خوبی به جا گذاشت و در جایگاه چهارم فروش هفتگی قرار گرفت. این فیلم تا امروز با در اختیار داشتن 70 سالن سینما 550 میلیون تومان فروش داشته است. فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» به کارگردانی علیرضا امینی با فروش هفتگی 124 میلیون تومانی در اولین هفته اکران خود در جایگاه هفتم جدول فروش هفتگی قرار گرفت و تا امروز 176 میلیون تومان فروش داشته است. «من دیوانه نیستم» در هفته اول در 40 سالن سینما اکران داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز