از سوی نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت دادگستری، شورای شهر تهران و انجمن های مردم‌نهاد؛

خبرهایی از پشت دیوار سکوت

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۳۸۰۳۱
خبرهایی از پشت دیوار سکوت
فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» آماده اکران در گروه آزادی است و اولین نمایش پیش از اکران این فیلم با اقبال غیرقابل انتظار مخاطبان و فعالان سیاسی-اجتماعی مواجه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اولین نمایش پیش از اکران «پشت دیوار سکوت» در تالار ایوان شمس برگزار شد در حالی که نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت دادگستری، شورای شهر تهران و انجمن های مردم‌نهادی همچون انجمن احیای ارزشها و انجمن حقوق‌شناسی ‌و خانه اندیشمندان علوم انسانی که از آسیب های اجتماعی پیشگیری می‌کنند از مسعود جعفری جوزانی بابت ساخت «پشت دیوار سکوت» تقدیر کردند و لوح های افتخار خود را تقدیم عوامل فیلم کردند.

تقدیر این فعالان سیاسی-اجتماعی با تأکید بر این مسأله صورت پذیرفت که «پشت دیوار سکوت» به آسیب شناسی ریشه همه آسیب های اجتماعی که «سکوت به خاطر تابوهای غلط عرفی» است می پردازد آن هم با روایتی سرراست و شفاف.

«پشت دیوار سکوت» به بهانه واکاوی علت بروز اولیه و شیوع ثانویه بیماری ایدز در جامعه ایران، از واهمه‌های بی‌نام و نشانی می‌گوید که جامعه را در مواجهه با تابوهای اخلاقی و عرفی وادار به سکوتی مرگبار و کشنده می‌کند.

سحر جعفری جوزانی، آرمان درویش، رؤیا تیموریان، امین تارخ، پرویز پورحسینی، فریبا متخصص، مهدی احمدی، بهزاد فراهانی، شقایق فراهانی، حسین پاکدل، سیما تیرانداز، سیامک صفری، محمدرضا شریفی نیا، سمیه نجومی، سودابه گودرزی، لی‌لی فرهادپور و احسان امانی از جمله بازیگران این درام ملتهب هستند.

«پشت دیوار سکوت» به زودی با پخش «جوزان فیلم» در گروه سینمایی آزادی روی پرده خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز