همه می دانند فیلم خارجی محسوب می‌شود؛

اکران «همه می‌دانند» در انتظار تصمیم اصغر فرهادی

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۵:۳۰:۲۴
کد خبر: ۷۳۸۳۲۵
اکران «همه می‌دانند» در انتظار تصمیم اصغر فرهادی
مسعود نجفی: اگر تقاضایی برای اکران این فیلم سینمایی صورت بگیرد،امانند سایر فیلم های سینمایی با آن برخورد می شود، ولی تاکنون تقاضایی از سمت آقای اصغر فرهادی برای اکران این فیلم در ایران صورت نگرفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مسعود نجفی؛ مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در ارتباط با آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی در ایران گفت: آقای ابراهیم داروغه زاده در صحبت های اخیر خود در این خصوص گفته بودند که اگر تقاضایی برای اکران این فیلم سینمایی صورت بگیرد،امانند سایر فیلم های سینمایی با آن برخورد می شود، ولی تاکنون تقاضایی از سمت آقای اصغر فرهادی برای اکران این فیلم در ایران صورت نگرفته است.

وی در خصوص اصلاحیه‌های صورت گرفته برای اکران این فیلم سینمایی توضیح داد: پس از تقاضای اکران فیلم از جانب کارگردان، فیلم بررسی خواهدشد و وجود اصلاحیه یا عدم اصلاحیه مشخص خواهد شد.

گفتنی است؛ «اصغر فرهادی» پیش از این در جشنواره «کن» در خصوص اکران فیلمش در ایران گفته بود: اولویت من ساخت فیلم در ایران است و سعی می‌کنم فیلم‌هایم را نیز تا جایی که بشود در ایران نمایش دهم. درباره «همه می‌دانند» هم نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و فیلم دوباره تدوین می‌شود یا خیر. اما من کار خودم را می‌کنم و اگر امکان نمایش آن فراهم شود بسیار خوشحال می‌شوم.

ابراهیم داروغه زاده نیز پیش از این در ارتباط با اکران این فیلم سینمایی در ایران گفته بود: از آنجا که «همه می‌دانند» طبق ضوابط موجود تهیه‌کننده ایرانی و پروانه ساخت از سازمان سینمایی ایران ندارد، فیلم خارجی محسوب می‌شود. درنتیجه در صورت درخواست نمایش و صدور مجوز توسط شورای بازبینی، این فیلم در گروه فیلم‌های خارجی اکران خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز