در گفت و گو با تهیه کننده و کارگردان برنامه شبکه دو؛

دلیل دعوای دو مجری روی آنتن زنده/ ببینید

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۹:۰۲
کد خبر: ۷۳۸۸۱۲
دلیل دعوای دو مجری روی آنتن زنده/ ببینید
تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی «از فراز الوند» در خصوص نمایشی که در روز چهارشنبه طراحی و روی آنتن رفت اینگونه گفت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ روز چهارشنبه در صحنه ای نمایشی با موضوع نقش فروشی در سینما دو مجری برنامه «از فراز الوند» به جدالی نمایشی رسیدند که بازخورد بسیار زیادی در فضای مجازی داشت.

مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی در خصوص نمایش طراحی شده برای این برنامه گفت: اصولا معتقد هستم که خیلی از حرف ها را نمی توان به شکل مستقیم عنوان کرد و نیاز است از هنر نمایش سود ببریم تا بتوانیم به عمق محتوا برسیم. از آنجا که دانش‌آموخته‌ی تئاتر هستم در تمام برنامه های تلویزیونی سابق هم استفاده از تکنیک نمایش و سوپرایز تماشاگر را روی آنتن زنده در برنامه داشته ام.

وی افزود: در سال 93 بیش از 80 قسمت برنامه‌ی زنده «عصر طلایی» روی آنتن شبکه پنج رفت که در تمام قسمت ها دو تا سه صحنه نمایشی توسط بازیگران تمرین و اجرا می شد. این ماجرا در برنامه «بچه های مردم» نیز در نزدیک به 80 قسمت ادامه پیدا کرد و سال گذشته و اوایل امسال برنامه تلویزیونی «نگی که نگفتی» نیز شامل چند صحنه نمایشی بود که توسط ژیلا صادقی اجرا می شد.

احمدی عنوان کرد: استفاده از خلاقیت مجریان به عنوان بازیگر و ایفای نقش های چند دقیقه ای نمایشی در تمام این سال ها بازخورد خوبی برای من داشته است و اصولا معتقد هستم مجری نباید تنها عنوان کننده‌ی سر فصل های برنامه و پاس کاری بین پلاتو ها باشد بلکه باید توانایی ایفای نقش و بازیگری در لحظه را نیز در خود ببیند.

تهیه کننده «نگی که نگفتی» یااور شد: نمایشی که اخیرا در برنامه‌ی «از فراز الوند» روی آنتن رفت نیز از این قاعده مستثنا نیست و صحنه‌ی طراحی شده که ویدئوی کامل آن را خواهید دید با سناریو و تمرین از پیش، مرتبط با روزی که منتسب به تئاتر و سینما در برنامه «از فراز الوند» است، طراحی شده است.

او در پایان اضافه کرد: بی شک در ادامه نیز همچون قبل شاهد پلاتوهای نمایشی در برنامه خواهید بود و من امیدوار هستم که بتوانم از طریق نمایش حرف های مهم تری برای مخاطبم داشته باشم.

برنامه از فراز الوند شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت هفت و نیم با نگاهی مجله طور روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز