دانیال عبادی هم مجری شد؛

علت بی کاری مجری ها مشخص شد!

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۰۷:۴۲
کد خبر: ۷۴۱۱۱۱
علت بی کاری مجری ها مشخص شد!
یادداشت_مجتبی احمدی

اینکه به دلیل مشکلات مالی تلویزیون و حضور اسپانسرها در برنامه های مختلف تلویزیونی برنامه سازان مجبور هستند از بازیگران و چهره های سینما در  مقام مجری استفاده کنند آفتی است که  می تواند وضعیت کار مجریان تلویزیون را در برهه های زمانی مختلف تحت الشعاع خود قرار دهد. با این وصف که مجریانی که تمام چارچوب های سازمان را می دانند و اصولا در اطراف چارچوب های سازمان انتخاب می شوند کم کم به کارهایی غیر از اجرای برنامه های تلویزیونی مشغول می شوند و عملا در  این وضعیت آشفته به بی کاری می رسند.

اگرچه اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی توسط بازیگران سینما در همه جای دنیا مرسوم است اما با توجه به تولیدات پایین آثار تلویزیونی (برنامه های  مجری محور در تلویزیون) این استاندارد در کشور ما از یک منطق حرفه ای فاصله می گیرد و با مزه  کردن حضور استارهای سینمایی به عنوان مجری  زیر  زبان مدیران تلویزیون کم کم شاهد حضور بازیگران در تمام برنامه های تلویزیونی خواهیم بود و عملا مجریان تلویزیونی در  همین تعداد معدود تولیدات تلویزیون هم سهمی نخواهد داشت.

بعد از پژمان بازغی، محمدرضا گلزار، رامبد جوان، مهران مدیری، سحر ولدبیگی و نیما فلاح و این روزها دانیال عبادی نیز به زمره مجریان می پیوندد در حالی که بی شک برنامه ای که با اجرای او روی آنتن می رود می توانست توسط یک مجری تلویزیونی نیز اجرا شود. بدیهی است که مدیران تلویزیون بایستی برای این ناهنجاری که به کنار گرفتن برخی از مجری های سیما می شود توجه ویژه داشته باشند.

به زودی در گزارشی حضور بازیگران سینما و تلویزیون به عنوان مجری در برنامه های سیما در گفت و گو با برنامه سازان، مجریان و بازیگران مورد بررسی قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز