فراخوان ورکشاپ محمد اردلانی؛

"نقشِ سِرشک" منتشر شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۴۱۱۲۴
نقشِ سِرشک منتشر شد
این کارگاه سه روزه با هدف تولید آثار خلاقانه گرافیک، تصویرسازی و تایپوگرافی برای استفاده در پوشاک به همت بنیاد ملی مُد و لباس در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این کارگاه از ۲۸ تا ۳۰ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ زیر نظر محمد اردلانی در مرکز پژوهش های اتحادیه صنف پوشاک تهران برگزار خواهد شد.

هنرمندان برای حضور رایگان در این کارگاه عملی، باید پنج نمونه از آثار گرافیک، تصویرسازی و تایپوگرافی خود (با هر موضوعی، صرفا جهت احراز توانایی گرافیک) در سایز ۱۰۰۰ پیکسل با فرمت JPG، به همراه بیوگرافی و اطلاعات تماس، تا تاریخ ۲۶ مرداد ‌ماه به آیدی تلگرام @NejatePoster و یا پست الکترونیک کارگاه به نشانی Posters.Workshop@gmail.com ارسال فرمایند.

با توجه به فضای کارگاه، حداکثر ۱۵ نفر از متقاضیان برای حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد که همراه داشتن لپ‌تاپ برایشان الزامی است.

آثار برتر طراحی شده در این کارگاه، ضمن انتشار روی پارچه، لباس، کیف و حضور در سومین نمایشگاه بزرگ لباس عاشورایی، برای نیازهای بصری برگزارکننده در قالب کتاب، بیلبورد، پوستر، موشن گرافیک، کارت، بروشور، لباس، تمبر، شبکه های اجتماعی و … با حفظ امضای طراح، استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است در کارنامه محمد اردلانی عناوین بسیاری نظیرِ رتبه ی نخست در ششمین جشنواره بین المللی تایپوگرافی اسماء الحسنی، برگزیده نخستین جشنواره تجسمی تهران، رتبه دوم جشنواره ملی جوان ایرانی، تقدیر شده در جشنواره فجر،  نامزد دریافت نشان جوان تجسمی کشور، کسب نشان ارتقاء دهنده ی کیفیت آثار فرهنگی کشور، برگزیده نسل پنجم طراحان گرافیک ایران و...، دبیر و داوری در جشنواره ها و مسابقات ملی و بین المللی، دارای اثر در مجموعه هایی چون موزه لاهتی فنلاند، گالری هنر هلسینکی، موزه های داخلی و ... طراحی پوستر و نشان رویداد های مهم فرهنگی-هنری، علمی، صنعتی و تجاری در کشور، حضور و تقدیر شده در ده ها رویداد مهم در کشورهای ایران، اسپانیا، مجارستان، یونان، اوکراین، چین، ایتالیا، آمریکا، کره جنوبی، فرانسه، مکزیک، اتریش، ترکیه، هلند، فنلاند، لهستان و ... همچنین آموزش و سرپرستی کارگاه های عملی (ورکشاپ) بسیاری نیز در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و هنری مختلف بر عهده داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز