مد پوششی؛رفتاری و گفتاری در مجله صبحگاهی شبکه دو تحلیل و برررسی می شود؛

نیکبخت واحدی، امیرحسین صادقی در برنامه از فراز الوند

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۷:۰۴:۰۰
کد خبر: ۷۴۱۴۱۸
مدهای پوششی؛رفتاری و گفتاری در مجله صبحگاهی شبکه دو تحلیل و برررسی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در هفته پیش رو قرار است مد های رفتاری، ادبیات محاوره ای، نوع پوشش و آراستگی ظاهری در برنامه «از فراز الوند» مورد بررسی قرار بگیرد.

مجتبی احمدی تهیه کننده و سردبیر این برنامه تلویزیونی در گفت و گو با برنا ضمن تایید این خبر گفت: ادبیات محاوره ای و جملاتی که گاهی بدون در نظر گرفتن فضا، عرف، اخلاق و... بین ما رد و بدل می شود گاهی اوقات به یک ناهنجاری تبدیل می شود. این مسئله گاهی در نوع رفتار، برخوردهای اجتماعی و به خصوص در نوع پوشش و آراستگی ما نیز محسوس است.

وی ادامه داد: در نظر داریم در برنامه این هفته به موضوع مد، خواستگاه هر اتفاقی که مد می شود در حوزه های مختلف پوششی و ظاهری بپردازیم و آن را زا زوایای مختلف در حد یادآوری با مخاطبان صبحگاهی شبکه دو درمیان بگذاریم.

احمدی اضافه کرد: قطعا چهره های شناخته شده ی ورزشی و هنری با توجه به جایگاهی که در اجتماع دارند و می توانند در موقعیت الگوی اجتماعی قرار بگیرند نمونه های مناسبی هستند تا ما با مردم با دلیل و برهان وارد گفت وگ و شویم.

تهیه کننده(از فراز الوند) بیان کرد: علیرضا نیک بخت واحدی، امیرحسین صادقی، کارشناسان مدهای پوششی، مسئولین مزتبط با این حوزه مهمانان برنامه ما خواهند بود که در این هفته با آن ها گپ و گفت خواهیم داشت. ضمنا روز شنبه جدا از بررسی مسابقات فوتبال لیگ برتر به نتایج و اخبار کاروان ورزشی اعزامی مان در جاکارتا(مسابقات آسیایی) اشاره خواهیم داشت.

برنامه «از فراز الوند» شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 صبح از شبکه دو سیما با اجررای محمود رضا قدیریان و محیا اسناوندی روی آنتن می رود.

5ae89275-2a31-4a8b-85b5-c8e873199ac0

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز