اثر جاودانه تیم برتون؛

عروس مردگان در جشنواره فجر

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۱:۳۶
کد خبر: ۷۴۱۴۸۴
عروس مردگان در جشنواره فجر
عروس مردگان اثر جاودانه تیم برتون از طرف گروه مربع11 برای جشنواره فجر به بخش تازه ها فرستاده می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ امیدرضا سپهری طراح و کارگردان نمایش گفت: این نمایش اولین اثر از رپرتوار آثار تیم برتون در ایران خواهد بود و یک تیم 57 نفره بازیگر با بیش از 30 نفر در پشت صحنه سه ماه است که در حال تمرین شبانه روزی نمایش هستند. 

به گفته سپهری کارگردان عروس مردگان این نمایش می تواند انقلابی در سبک نمایش های موزیکال فانتزی در ایران باشد.

سپهری در خصوص چگونگی انتخاب این نمایش گفت: بعد از گذشت دو سال و نیم از نمایش داستان یک عذر خواهی از آقای امانوئل که حتی با توجه به اجراهای کم تعداد یک موفقیت و قدمی روبه جلو در آثار فانتزی و موزیکال به شمار میرفت تصمیم به اجرای اثری متفاوت در ژانری که به آن علاقه مند هستم گرفتم .با تلاش های شبانه روزی تیم موسیقی طراحی صحنه ،لباس وکارگردانی نمایش و با حضور یک سرمایه گزار علاقه مند به اجرای این جنس آثار در ایران از فروردین ماه 97 بعد از یک دوره فراخوان گسترده 57 بازیگر برای اجرای این نمایش را انتخاب کردیم تمرینات فشرده در حال برگزاری است و امید داریم حضور موفقی در بخش تازه های فجر داشته باشیم. هم چنین اجراهای عموم نمایش در بهمن و اسفند امسال در یکی از بزرگترین سالن های تهران خواهد بود . 

همچنین طراح موسیقی نمایش میلاد مهدوی می باشد که پیش ازین در 3 نمایش دیگر با سپهری همکاری کرده بوده است. 

تا کنون حضور 4 بازیگر مطرح در نمایش قطعی شده است. 

سپهری افزود: نمایش های سویینی تاد، ماهی بزرگ ، ادوارد دست قیچی وآلیس در سرزمین عجایب به ترتیب چهار نمایش بعدی گروه مربع11 خواهد بود. 

وی ادامه داد: امیدوارم ایده ی رپرتوار آثار کارگردانان بزرگ دنیا به زودی مثل آثار موزیکال، تاثیر مثبت خود را درفضای تئاتر ایران بگذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز