فیلم سینمایی عملیات آژاکش و نفوذی را ببینید؛

نفوذی در شبکه یک!

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۶:۳۸
کد خبر: ۷۴۱۵۲۶
نفوذی در شبکه یک!
به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و 28 مرداد سالروز کودتای 28 مرداد، فیلم های سینمایی"نفوذی"و "عملیات آژاکس"پنج شنبه و جمعه روی آنتن شبکه یک می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم عملیات آژاکس به کارگردانی محمدرضا ورزی، پنجشنبه 25 مرداد ‌حوالی ساعت 22:15 از شبکه یک پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره عملیاتی است که توسط آمریکا و انگلیس برای بازگرداندن دوباره محمدرضاشاه پهلوی درکودتای28 مرداد سال 1332 ترتیب داده شد. در این فیلم که حسین نورعلی، سعید نیکپور و امیریل ارجمند ایفای نقش کرده اند، حال و هوای آن روزها به تصویر کشیده می شود.

فیلم سینمایی"نفوذی"به کارگردانی احمدکاوری و مهدی فیوضی نیز عصر جمعه 26 مرداد ساعت 16 به نمایش در می آید. این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران بیست‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. فیلم نفوذی، داستان زندگی اسیری را روایت می‌کند که بعد از ۲۰ سال به وطن بازگشته است... . امیر جعفری، نسرین مقانلو، قاسم زارع، محمد کاسبی، سیاوش خیرابی، جمشید هاشم پور و مهران رجبی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز