در محل خانه عزت الله انتظامی؛

توضیحات مجید انتظامی درباره درگذشت عزت الله انتظامی

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۴:۵۳
کد خبر: ۷۴۲۲۱۵
توضیحات مجید انتظامی درباره درگذشت عزت الله انتظامی
مجید انتظامی فرزند عزت الله انتظامی ظهر دیروز جمعه 26 مرداد در جمع خبرنگاران در محل خانه عزت الله انتظامی درباره درگذشت بازیگر فقید سینمای ایران گفت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجید انتظامی فرزند عزت الله انتظامی ظهر دیروز جمعه 26 مرداد در جمع خبرنگاران در محل خانه عزت الله انتظامی درباره درگذشت بازیگر فقید سینمای ایران گفت: حدود سه ماه پیش پدر یک شب با صورت به زمین می‌خورد و یک ضایعه مغزی برای وی به وجود می‌آید و مشکل ریه و کلیه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: شب گذشته پنجشنبه ۲۵ مرداد همه چیز خوب بود و از ساعت ۲۱ شب فشار او پایین می‌آید و وقتی فشار به پنج می‌رسد ما با اورژانس تماس می‌گیریم. حدود ساعت سه صبح اورژانس را مطلع می‌کنیم و به بالین پدر می‌آید و پدر به بیمارستان می‌رود و در بیمارستان علی‌رغم تلاش پزشکان فوت می‌کند. البته قبل از آن چند روزی در بیمارستان بستری بود اما این اتفاق در خانه رخ داد.

انتظامی با تشکر از همکاری خوب خانه سینما و منوچهر شاهسواری در دوران بیماری و بعد از وفت پدر گفت: خانه سینما و منوچهر شاهسواری بعد از انتشار خبر فوت بلافاصله در منزل ما حضور پیدا کردند و کمک‌های خوبی کردند و من از ایشان بسیار متشکرم.

از جمله فیلم‌هایی که انتظامی در آنها نقش پردازی کرده می‌توان به واریته بهاری، گاو، آقای هالو، پستچی، کمال‌الملک، اجاره‌نشین‌ها، هامون و چندین فیلم اثرگذار دیگر اشاره کرد. فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی محاکمه، زندگی و هزاردستان نیز از آثاری به یادماندنی با بازی عزت‌الله انتظامی است.

بازی شاخص انتظامی در فیلم گاو یکی از به یادماندنی‌ترین نقش پردازی‌ها در تاریخ سینمای ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز