شبکه العالم؛

ویژه برنامه های شبکه العالم درخصوص ایام حج

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۳:۳۰
کد خبر: ۷۴۲۴۲۴
ویژه برنامه های شبکه العالم درخصوص ایام حج
شبکه العالم معاونت برونمرزی نیز با توجه به سیاست و رسالت خود در پرداختن به مسائل مهم رو، با این رویکرد به مراسم معنوی حج پرداخته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شبکه العالم معاونت برون مرزی نیز با توجه به سیاست و رسالت خود در پرداختن به مسائل مهم رو، با این رویکرد به مراسم معنوی حج پرداخته است.

شبکه های برون مرزی با توجه به ماموریت خود در انعکاس اخبار و رویدادهای مهم به ویژه اخبار مربوط به جهان اسلام، در ایام موسم حج نیز ویژه برنامه های را تهیه و تدارک دیده است.

شبکه العالم معاونت برون مرزی نیز با توجه به سیاست و رسالت خود در پرداختن به مسائل مهم رو، با این رویکرد به مراسم معنوی حج پرداخته است.

یازده برنامه «صباح جدید» که برنامه ای ترکیبی است که یکی از آنها با محور سلامت عمومی برای حجاج و دعوت از دکتر علی مرعشی تهیه و پخش شده است.برنامه گفت و گومحور «نوافذ» با دعوت از کارشناسان، ابعاد مختلف مراسم عبادی سیاسی حج را بررسی می کند.

برنامه «من طهران» که مهمان های این برنامه تاکنون حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت و حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسگر سرپرست حجاج ایرانی بوده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز