از امشب در قاب شبکه چهار سیما؛

«بازرس کل» رحمانیان

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۲:۲۳
کد خبر: ۷۴۲۷۳۲
«بازرس کل» رحمانیان
تئاتر تلویزیونی هفت قسمتی «بازرس کل» از امشب در قالب برنامه «نمایشخانه» به نمایش در می آید.

به گزارش گروه فره8نگ و هنر خبرگزاری برنا؛ تئاتر تلویزیونی «بازرس کل» به تهیه کنندگی جواد ظهیری در هفت قسمت از امشب ساعت 23 به  روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

موضوع داستان این تله تئاتر درباره بی اعتنایی ها و سوءاستفاده های مالی مسئولان و فرماندار شهر کوچک و دور افتاده ای واقع در روسیه در نیمه قرن نوزدهم است. در وضعیتی که آنها تماما به دل مشغولی های خود سرگرم هستند خبر می رسد یک بازرس کل از شهر سن پترزبورگ برای بررسی اوضاع عازم شده است و این خبر مسوولان را سخت به وحشت و تکاپو می اندازد، به طوری که وقتی مردی نیرنگ باز و خوشگذران وارد شهر می شود او را به جای بازرس اشتباه می گیرند. مرد عیاش از این فرصت به نفع خود استفاده می کند و تاثیرپذیری مردم شهر از این اشتباه فاحش ماجراهای کمیک و طنزآلودی را به وجود می آورد.

مهدی هاشمی، رضا فیاضی، احمد آقالو، سیما تیرانداز، آرمان امید، بهرام ابراهیمی، بیژن افشار، خسرو احمدی، میرطاهر مظلومی، هدایت هاشمی، هومن برق نورد، هنگامه صالحی، رضا بابک، غلامرضا طباطبائی، مهتاب نصیرپور، سارا فرزادفر، آزیتا فضائی، آرش فصیح، مهدی شقایقی حق، آتیه جاوید، اسماعیل محمدکریمی، هادی عامل، جواد پورزند، مجید حیدری، یحیی فروغی، نیما شکوهی، میلاد محمدی مطلق، اسماعیل موسوی نژاد، حسین ربیعی، محمد صبوری، غلام رستمی، سعید جلیلی، اعظم اسکندری، مرجان گل چرمی، اختر پناهی، علیرضا فولادشکن و منصوره سبزواری مجموعه بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی هنرنمایی می کنند.

کارگردان هنری این اثر را محمد رحمانیان بر عهده داشته و ساسان امیر پور کارگردانی تلویزیونی آن را انجام داده است.

شبکه چهار سیما در تابستان 97 هر شب ساعت 23 یک تله تئاتر را در قالب برنامه «نمایشخانه» تقدیم علاقه مندان به هنرهای نمایشی می کند.

نظر شما