مد پوششی؛رفتاری و گفتاری در مجله صبحگاهی شبکه دو تحلیل و برررسی می شود؛

امیرعلی دانایی مهمان برنامه از فراز الوند می شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۴:۲۱
کد خبر: ۷۴۲۷۹۹
مدهای پوششی؛رفتاری و گفتاری در مجله صبحگاهی شبکه دو تحلیل و برررسی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این هفته که مد های رفتاری، ادبیات محاوره ای، نوع پوشش و آراستگی ظاهری در برنامه «از فراز الوند» مورد بررسی قرار می گیرد امیرعلی دانایی مهمان این برنامه صبحگاهی می شود.

مجتبی احمدی تهیه کننده و سردبیر این برنامه تلویزیونی در گفت و گو با برنا گفت: امیر علی دانایی که در گذشته در حرفه ی مدلینگ فعالیت داشته با توجه به موضوع این هفته برنامه «از فراز الوند» مهمان ما خواهد شد و با او به گفت و گو در این خصوص خواهیم پرداخت.

احمدی عنوان کرد: مد کردن نوعی خاص از پوشش، مدهای کلامی، لحن گویش، ادبیات محاوره ای و جملاتی که گاهی بدون در نظر گرفتن فضا، عرف، اخلاق و... بین ما رد و بدل می شود که ممکن است  به یک ناهنجاری تبدیل می شود موضوعی است که در این خصوص با امیرعلی دانایی به گپ و گفت خواهیم نشست.

او ادامه داد: همچنین فردا روزی است که مرحوم ضیاءالدین دری به خانه ابدی رهسپار خواهد شد و  با دانایی که سابقه همکاری با او را در کارنامه هنری خود دارد و با سریال «کلاه پهلوی» در نقش فرخ باستانی کار خود را در تلویزیون آغاز کرده است در این باره صحبت خواهیم کرد.

برنامه «از فراز الوند» شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 صبح از شبکه دو سیما با اجررای محمود رضا قدیریان و محیا اسناوندی روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز