با تلاش هیسپان تی وی:

ونزوئلایی ها «زبان فارسی» یاد می گیرند

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۹:۲۷
کد خبر: ۷۴۲۹۳۱
ونزوئلایی ها «زبان فارسی» یاد می گیرند
شبکه تلویزیونی ویوه ونزوئلا VIVE TV به تهیه کنندگی واحد برنامه های هیسپان تی وی و به همت رایزن فرهنگی ایران در این کشور، اقدام به پخش برنامه ای با موضوع «آموزش زبان فارسی» کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه با عنوان «فارسی صحبت کنیم» که به تهیه کنندگی واحد برنامه های شبکه هیسپان تی وی تهیه و تولید شده، قرار است به مدت دو ماه پخش هفتگی خود را از این شبکه ونزوئلایی برای علاقه مندان به زبان فارسی داشته باشد. زمان پخش این دوره آموزشی ساعت 18:30 تا 19 به وقت محلی طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه است.

این در حالی است که برنامه پرطرفدار «فارسی صحبت کنیم»پیش از این نیز از این شبکه ونزوئلایی پخش شده و تکرار آن نشانگر علاقه مندی مخاطبان به زبان فارسی و فرهنگ ایرانی است.

«فارسی صحبت کنیم»، علاوه بر آموزش زبان فارسی به بینندگان خود، اماکن و جاذبه‌های گردشگری ایرانی را نیز معرفی می‌کند و زوایای مختلف آداب و رسوم ایرانی را برای مخاطبان خود به تصویر می‌کشد.

فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی ها مورد علاقه بسیاری از مردمان ونزوئلاست و پیش از این جشنواره هایی از فیلم های سینمایی ایرانی در این کشور با تلاش شبکه هیسپان تی وی به نمایش درآمده و همه این ها باعث شده تا مردم این کشور  به یادگیری زبان فارسی تمایل داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز