در برنامه عصرگاهی حالا خورشید؛

قدردانی مدیر شبکه سه از رویکرد آقای وزیر

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۸:۰۴
کد خبر: ۷۴۲۹۵۹
قدردانی مدیر شبکه سه از رویکرد آقای وزیر
مدیر شبکه سه سیما در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش از حضور وی در برنامه عصرگاهی حالا خورشید و پاسخگویی شفاف به سوالات دانش آموزان حاضر در برنامه قدردانی کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه عصرگاهی حالا خورشید این بار با حضور وزیر آموزش و پرورش به بیان شبهات و سوالات دانش آموزان اختصاص یافت.در این برنامه وزیر آموزش و پرورش به صورت شفاف و مستقیم به سوالات صریح دانش آموزان در رابطه با "آزمون های ورودی مدارس"، "فرایند تصحیح برگه های امتحانات نهایی"، " علاقه والدین به حضور فرزندان در کلاس های فوق العاده "، "فاصله زمانی کوتاه از زمانی برگزاری امتحانات نهایی تا کنکور سراسری" برنامه های کنکوری و دیگر موارد آموزشی پاسخ داد.

پس از پخش این برنامه مدیر شبکه سه سیما با ارسال نامه ای از رویکرد وزیر آموزش و پرورش و در برنامه "حالا خورشید" تشکر  کرد. 

در بخشی از نامه علی فروغی خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است :

حضور امروز جنابعالی در برنامه حالا خورشید قابل تقدیر است. اینکه عالی ترین مقام آموزش و پرورش کشور حاضر به پاسخگویی به سوالات دانش آموزان به عنوان ولی نعمتان و مخاطبان اصلی شود حاکی از مناعت طبع و عملکرد شفاف و موفق اوست. امیدوارم همه مسئولین کشور، این تجربه موفق را در حوزه های مدیریتی خود تکرار نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز