نخستین اقدام عملی رسانه ملی ؛

همراه تیم های ملی با گزارش های رادیویی و تلویزیونی

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۴۲۹۶۱
همراه تیم های ملی با گزارش های رادیویی و تلویزیونی
رسانه ملی، در طول برگزاری بازی های آسیایی در اندونزی ، همراه تیم های ملی کشورمان ، رقابت های ملی پوشان ایرانی را برای مخاطبان رادیو و تلویزیون گزارش می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نخستین اقدام عملی رسانه ملی برای پوشش بازی های آسیایی، راه اندازی استودیوی صدا و سیما در جاکارتا بود. معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی برای پوشش کامل و مناسب مسابقات آسیایی جاکارتا؛در محل اجرای این بازی ها استودیوی تلویزیونی راه اندازی کرد.

از آنجا که شبکه سه سیما عملاً مجهز به سیستم پخش با کیفیت HD شده است، 2 دستگاه SNG-HD به جاکارتا منتقل شده تا امکان ارسال 4 برنامه بصورت همزمان وجود داشته باشد. همچنین با اختصاص پهنای باند پرسرعت و پایدار،امکان پوشش خبری وسیع و برقراری ارتباط زنده با محل مسابقات فراهم شده است .

یک استودیوی تلویزیونی با شش دوربین نیز در این حرکت ، گزارشگران ورزشی و مجریان و خبرنگاران اعزامی را همراهی خواهد کرد تا مخاطبان بتوانند به طور زنده از گفت و گو با ورزشکاران، مربیان و کارشناسان در محل برگزاری بازی های آسیایی بهره ببرند.

در طول برگزاری بازی های آسیایی جاکارتا، شبکه ورزش نیز با تولید و پخش ویژه برنامه ای با عنوان «مجله آسیایی» مخاطبان خود را همراهی می کند. از یک هفته پیش هر شب این برنامه از ساعت 21 میهمان خانه علاقمندان به ورزش شده و تا پایان بازی ها ادامه خواهد داشت. این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای جواد خیابانی هر شب به مدت 150 دقیقه روی آنتن خواهد رفت . از امشب نیز،جدول پخش شبکه ورزش بر پخش بازی های مهم با تمرکز بر بازی های تیم های ایران متمرکز می شود.

بررسی مسابقات دوره های گذشته و نحوه مدیریت ورزشکاران در فدراسیون های مختلف از دیگر موضوعاتی است که در برنامه «مجله آسیایی» به آن پرداخته می شود.

شبکه‌ سه نیز از شب گذشته با پخش برنامه‌های ویژه، مسابقات آسیایی را پوشش می‌دهد. ویژه برنامه این شبکه با نام "آسیاسه" از چند روز قبل آغاز شده است.این شبکه علاوه بر انعکاس بازی‌های مختلف ،ویژه برنامه خود را تقدیم علاقه مندان می کند.

ویژه برنامه "آسیا سه " قبل و بعد از هر بازی به بررسی و تحلیل آن با حضور کارشناسان خبره هر رشته ورزشی می‌پردازد و گزارش‌های مختلفی که همکاران اعزامی از محل برگزاری مسابقات ارسال خواهند کرد نیز از این شبکه پخش می شود .در برنامه آسیاسه که هر روز از ساعت 17:30 از شبکه سه پخش می‌شود، بخش هایی جذاب و پرانرژی با ضرباهنگ تند تقدیم علاقه مندان می شود .

بر اساس برنامه‌ریزی شورای سیاستگذاری ورزش سازمان صدا و سیما، بازی‌های ایران از شبکه سه سیما و دیگر بازی‌ها از شبکه ورزش پخش می‌شود.

رادیو ایران به جاکارتا رفته است

مخاطبان رادیو نیز اخبار مسابقات آسیایی جاکارتا را می توانند از برنامه های«روی خط ورزش» ، «ورزش ایران» و «صفحه من» رادیو ایران دنبال کنند. در این برنامه ها بصورت کامل اخبار مسابقات آسیایی جاکارتا پوشش داده می شود و گزارشگرانی که در محل حضور دارند،اطلاعات کامل این رقابت ها و گزارش دیدار های مختلف را به سمع شنوندگان رادیو می رسانند . ایمان آرزه، کارشناس ورزشی در بخش های مختلف "صفحه من" در استودیو رادیو ایران حضور خواهد داشت تا گزارش لحظه به لحظه مسابقات را تقدیم علاقه مندان کند. برنامه "روی خط ورزش" از شنبه تا پنج شنبه ساعت 8:35 و "ورزش ایران" نیز در این ایام بعد از خبر ساعت 17 از رادیو ایران پخش می شود. بازی‌های آسیایی (جاکارتا ـ پالمبنگ 2018، ) در بیش از 40 رشته ورزشی از 27 مرداد تا 11 شهریور در شهر جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز