«بی چرا زندگانیم» در نگارخانه الهی رشت برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۷:۲۸
کد خبر: ۷۴۳۲۸۵
«بی چرا زندگانیم» در نگارخانه الهی رشت برگزار می‌شود
دومین نمایشگاه عکس گروه زی با عنوان «بی چرا زندگانیم» از بیست و پنجم مرداد ماه در رشت دایر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این نمایشگاه شامل آثاری از محمدعلی برنو، پویا بازارگرد، آدینه صالحنژاد، مانی پوراحمد مهدیه عطایی اشکان شعبانی پویا درگاهی و سارا قنبرنیاست.

زی پاییز 96 به همراه تعدادی از عکاسان جوان گیلانی به سرپرستی محمد علی برنو عکاس برجسته کشور شکل گرفت تا جهان و تجربه زیستن در آن را از دریچه نگاه خود ثبت کند.

در  بخشی از معرفی گروه آمده است: زی روایت ساده زندگی در فضای ناگهان  پیرامون ماست با تلاشی برای ثبت  و انجماد لحظهها و بازی پرشور نور و تاریکی برای خلق و بازآفرینی گفتنی است روایت اول این گروه با عنوان حیرانی زمستان 96 در رشت به نمایش درآمد.

حالا روایت دوم (بی چرا زندگانیم) از25 تا 31  مرداد ماه از ساعت 16 الی 20 در  نگارخانه الهی رشت، واقع در خیابان تختی، کوچه قربانی، بن بست شادمان پذیرای علاقهمندان است.

آیین گشایش این نمایشگاه پنجشنبه 25 مرداد از ساعت 18 الی 21 برگزار خوتاهد شد.

«محمد علی برنو»، موسس و مربی گروه زی، گفت: این نمایشگاه، شعر نگاره ای بر اساس شعری از شاملو در رثای خسرو گلسرخی است. بچه ها به درک کلی از مفهوم شعر رسیدند و بعد شروع به عکاسی کردند و با عکس های موجود شروع به چیدمان عکس بر روی ابیات شعر کردیم.

وی با اشاره به این که کوشیدیم کار نویی انجام دهیم افزود: در این نمایشگاه حدود 24 تابلو و تعدادی عکس کوچک نمایانگر روند تکامل عکسهای بزرگ را به نمایش گذاشته ایم .

این عکاس برجسته در پاسخ به این سئوال که چرا نام عکاسان در پای تابلوها قید نشده خاطرنشان کرد: ما یک گروه هستیم و می خواستیم بچه ها یاد بگیرند که درکار جمعی اسم مهم نیست و گروه اهمیت دارد.

 

photo_2018-08-20_10-31-14

photo_2018-08-20_11-35-25

photo_2018-08-20_11-35-27

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز