به بهانه بررسی مدهای پوششی در مجله صبحگاهی شبکه دو؛

بررسی آماری واردات پوشاک، کفش، لوازم آرایش در کشور در برنامه «از فراز الوند»

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۲:۵۵
کد خبر: ۷۴۳۳۵۴
بررسی آماری واردات پوشاک، کفش، لوازم آرایش در کشور در برنامه «از فراز الوند»
برنامه از فراز الوند این هفته مدهای رفتاری، گفتاری، پوششی و ادبیات محاوره را بررسی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجله صبحگاهی شبکه دو که هر روز حوالی ساعت 7:30 روی آنتن شبکه دو می رود این هفته مدهای رفتاری، گفتاری، پوششی و ادبیات محاوره را بررسی می کند.

مجتبی احمدی تهیه کننده و سردبیر برنامه «از فراز الوند» خبر داد: این هفته با بررسی موضوع مد در جامعه از زوایای مختلف سعی کردیم مزایا و معایب مد شدن در هر حوزه ای از جمله پوشش، ادبیات کلامی و محاوره ای و حتی ظاهری مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: در این هفته با ورزشکاران که برخی از الگوهای جوان ها محسوب می شوند در خصوص مدهای پوششی و ظاهری صحبت کردیم. صادق ورزمیار فوتبالیست پیشکسوت، علیرضا نیکبخت واحدی، امیرحسین صادقی و حمید قبادی دانا دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون که پیش از آغاز حرفه بازیگری در عرصه مدلینگ فعالیت داشته مهمانان این هفته برنامه ما بودند.

مجتبی احمدی ادامه می دهد: فردا با نگاهی اقتصادی و البته اجتماعی محمد مبین کارشناس اجتماعی برنامه به بررسی آماری واردات پوشاک، کفش، لوازم آرایش در کشور می پردازد و قرار است در بحث میزان ارز تخصیص داده شده به واردات لوازم آرایشی، کفش، پوشاک و... به آسیب شناسی مدهای وارداتی که با فاصله از فرهنگ ایرانی در جامعه جا می افتد بپردازیم و در این بخش قرار است جایگاه اجتماعی و فرهنگی  افراد یک کشور در مبحث مدگرایی بررسی و مورد تحلیل قرار بگیرد.

برنامه از فراز الوند به تهیه کنندگی حمیدرضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 با اجرای محمودرضا قدیریان و محیا اسناوندی و محمدرضا یزدان پرست(کارشناس_مجری حوزه اخبار) از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. مهدی هژبری (ورزشی)، غزاله پورخاکی (فرهنگ و ادب)، عباس غفاری (تئاتر و سینما) و مینا پورنیا کارشناسان بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی هستند.

636426287156556320

نظر شما